Domů » Články »
Aplikace Snapchat je stále populární zejména mezi mladými lidmi, podobně jako konkurenční Instagram totiž nabízí celou řadu filtrů a samolepek založených například na lokalitě. S blížící se novou verzí Snapchatu se vývojáři rozhodli vypustit a otestovat novinku – filtry závislé na foceném, nebo chcete-li “snapovaném”, objektu.
Kontextuální filtry
Prvotní myšlenka implementovat kontextuální filtry vznikla už v roce 2015. Prozatím je podporováno jen pár kategorií předmětů, v budoucnosti se však rozpoznávání bude nepochybně rozšiřovat. Níže uvedené obrázky krocana a pláže zachycují některé z trefných a vtipných filtrů.
“Tyto filtry se automaticky objeví ve výběru filtrů potom, co uživatel pořídí snímek objektu spadajícího do určité sady kategorii. Sem patří koncerty, pláže, domácí mazlíčky, sporty a jídlo,” prozradil mluvčí společnosti Snap Inc. portálu Mashable.
Snapchat čeká redesign
Rozsáhlá aktualizace aplikace je na spadnutí, začátkem příštího měsíce se Snapchat ukáže v novém kabátku s kompletně přepracovaným uživatelským prostředím.
Zejména pravá strana fotoaparátu nabídne zcela nový algoritmus a bude zobrazovat příběhy známých osobností, nebo zajímavý obsah partnerských společností jako Daily Mail, NBC apod.
Zjednodušení a další vývoj aplikace je důsledkem dlouhodobého propadu akcií Snap Inc., o kterém jsme vás informovali v samostatném článku.
Zdroj: mashable.com
Domů » Články »
Komentáře