reklama

Snapchat testuje filtry závislé na foceném objektu

Snapchat testuje filtry závislé na foceném objektu
2017-11-28T07:19:34+01:00
• 28. 11. 2017

Aplikace Snapchat je stále populárnĂ­ zejmĂ©na mezi mladĂ˝mi lidmi, podobnÄ› jako konkurenÄŤnĂ­ Instagram totiĹľ nabĂ­zĂ­ celou Ĺ™adu filtrĹŻ a samolepek zaloĹľenĂ˝ch například na lokalitÄ›. S blížícĂ­ se novou verzĂ­ Snapchatu se vĂ˝vojáři rozhodli vypustit a otestovat novinku – filtry závislĂ© na focenĂ©m, nebo chcete-li „snapovanĂ©m“, objektu.

Kontextuální filtry

Prvotní myšlenka implementovat kontextuální filtry vznikla už v roce 2015. Prozatím je podporováno jen pár kategorií předmětů, v budoucnosti se však rozpoznávání bude nepochybně rozšiřovat. Níže uvedené obrázky krocana a pláže zachycují některé z trefných a vtipných filtrů.

„Tyto filtry se automaticky objevĂ­ ve vĂ˝bÄ›ru filtrĹŻ potom, co uĹľivatel pořídĂ­ snĂ­mek objektu spadajĂ­cĂ­ho do urÄŤitĂ© sady kategorii. Sem patří koncerty, pláže, domácĂ­ mazlĂ­ÄŤky, sporty a jĂ­dlo,“ prozradil mluvÄŤĂ­ spoleÄŤnosti Snap Inc. portálu Mashable.

Snapchat čeká redesign

Rozsáhlá aktualizace aplikace je na spadnutí, začátkem příštího měsíce se Snapchat ukáže v novém kabátku s kompletně přepracovaným uživatelským prostředím.

Zejména pravá strana fotoaparátu nabídne zcela nový algoritmus a bude zobrazovat příběhy známých osobností, nebo zajímavý obsah partnerských společností jako Daily Mail, NBC apod.

Zjednodušení a další vývoj aplikace je důsledkem dlouhodobého propadu akcií Snap Inc., o kterém jsme vás informovali v samostatném článku.

Zdroj: mashable.com

reklama
reklama

Marek Pospíšil

Student, jenĹľ odmala tĂ­hne k fotografii, autĹŻm a technologiĂ­m obecnÄ›. Minimalista a all black ninja. #iPhone7

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

TmavĂ˝ reĹľim