reklama

Snapchat testuje filtry závislé na foceném objektu

Snapchat testuje filtry závislé na foceném objektu
2017-11-28T07:19:34+02:00
• 28. 11. 2017

Aplikace Snapchat je stále populární zejména mezi mladými lidmi, podobně jako konkurenční Instagram totiž nabízí celou řadu filtrů a samolepek založených například na lokalitě. S blížící se novou verzí Snapchatu se vývojáři rozhodli vypustit a otestovat novinku – filtry závislé na foceném, nebo chcete-li „snapovaném“, objektu.

Kontextuální filtry

Prvotní myšlenka implementovat kontextuální filtry vznikla už v roce 2015. Prozatím je podporováno jen pár kategorií předmětů, v budoucnosti se však rozpoznávání bude nepochybně rozšiřovat. Níže uvedené obrázky krocana a pláže zachycují některé z trefných a vtipných filtrů.

„Tyto filtry se automaticky objeví ve výběru filtrů potom, co uživatel pořídí snímek objektu spadajícího do určité sady kategorii. Sem patří koncerty, pláže, domácí mazlíčky, sporty a jídlo,“ prozradil mluvčí společnosti Snap Inc. portálu Mashable.

Snapchat čeká redesign

Rozsáhlá aktualizace aplikace je na spadnutí, začátkem příštího měsíce se Snapchat ukáže v novém kabátku s kompletně přepracovaným uživatelským prostředím.

Zejména pravá strana fotoaparátu nabídne zcela nový algoritmus a bude zobrazovat příběhy známých osobností, nebo zajímavý obsah partnerských společností jako Daily Mail, NBC apod.

Zjednodušení a další vývoj aplikace je důsledkem dlouhodobého propadu akcií Snap Inc., o kterém jsme vás informovali v samostatném článku.

Zdroj: mashable.com

reklama
reklama

Marek Pospíšil

Student, jenž odmala tíhne k fotografii, autům a technologiím obecně. Minimalista a all black ninja. #iPhone7

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim