reklama

Facebook aplikace prochází grafickou změnou

Facebook aplikace prochází grafickou změnou
2017-08-16T07:30:39+01:00
• 16. 8. 2017

Facebook poměrně často představuje nejrůznější drobné změny v rámci svých služeb. Například jsme se v tomto týdnu dočkali nové funkce u jeho druhé sociální sítě Instagram. Nyní došla řada na aplikace pro Android a iOS. Dle Facebooku bylo hlavním cílem zvýšit přehlednost a kontrast, aby bylo jednodušší rozpoznat jednotlivé prvky.

Změny jsou na první pohled viditelné, ale nijak zásadní. Každá drobná součást prošla menší evolucí. Došlo na změnu ikonek, komentáře mají nyní jiné pozadí a je patrnější, kdo odpovídal na jaký komentář. Na obrázku výše je vidět, že se zbavil modré barvy. Hlavní stream příspěvků obsahuje změnu ikonek a profilové fotografie jsou nově kulaté.

Ačkoliv u těchto novodobých změn zpravidla dojde na roztahování a snižování prostoru pro samotný obsah, Facebook ukazuje, že to tak být nemusí. Na obrázku níže jde vidět, že horní část přišla o jeden řádek – nově je zde jen jeden obsahující informace, čí to je příspěvek a kdy byl zveřejněn.

Zdroj: newsroom.fb.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim