Facebook – nová funkce pro pomáhání lidem

Facebook – nová funkce pro pomáhání lidem
2017-03-31T07:14:42+02:00
• 31. 3. 2017

Sociální síť Facebook před několika lety spustila velmi zajímavý projekt, díky kterému si mohly neziskové společnosti říct o peníze přímo na Facebooku. Jedná se de facto o stejný princip, jakým fungují weby typu Indiegogo nebo GoFundMe.

Organizace či společnost si na sociální síti založí kampaň s cílovou částkou. Uživatelé pak mají možnost přispět buď jen jednou z pevně daných částek, anebo libovolnou sumou. Jedinou výhodou, oproti Indiegogo či GoFundMe, je jednoznačně větší dosah.

Nyní se Facebook rozhodl přidat další funkci, která nese název „Personal Fundraiser“. Ta bude dostupná v průběhu několika příštích týdnů, USA. K funkci pak bude mít přístup každý uživatel, kterému bylo minimálně 18 let.

Každý z uživatelů tak bude moci zřídit svou vlastní sbírku a přijímat peníze prostřednictvím webu. Ovšem má to samozřejmě menší háček. Facebook bude všechny dobročinnosti zkoumat, a to ještě před samotným zahájením.

Facebook uvádí, že tyto dobročinnosti mohou pomoci nemalému počtu lidí. Každý z uživatelů má možnost svými penězi přispět například na vzdělání, zdravotnické účty, účty za lékařskou péči domácích zvířat, finanční krizi a tak dále. Tato zcela nová funkce bude k dispozici v příštích několika měsících. Nyní je vše ve fázi testování.

Na co všechno je možné přispět?

  • Vzdělání: například výuka, učební pomůcky, knihy
  • Zdravotnictví: různé lékařské postupy, ošetření či dokonce zranění
  • Veterinářství: veterinární postupy, ošetření nebo zranění
  • Krize: veřejné krize či přírodní katastrofy
  • Osobní: krádeže, dopravní nehody či zničený dům v důsledku požáru
  • Pohřební činnosti: pohřební výdaje nebo životní náklady po ztrátě milovaného člověka

Skvělé na funkci je, že vaši přátelé vás mohou podpořit, a to aniž by museli opustit aplikaci Facebook.

Zdroje: theverge.com, 9to5mac.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Passionate Senior Editor at Dotekomanie.cz, where tech meets storytelling. Seasoned Sales Director, weaving technology into every success story, and relishing every moment of it!

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat