reklama

Facebook pracuje na zcela novém průvodci měst

Facebook pracuje na zcela novém průvodci měst
2017-03-07T07:10:01+02:00
• 7. 3. 2017

Společnost Facebook byla v poslední době opravdu zaneprázdněna, tedy alespoň co se aktualizací aplikací týká. V posledních měsících přidala hned několik nových sekcí, a to včetně hledání v okolí pomocí Wi-Fi, takzvané setkání s novými lidmi, počasí, a mnoho dalšího. Nyní se rozhodla na trh přivést další funkci.

Jedná se o zcela nového průvodce městy (City Guides). Potenciálnímu uživateli se v aplikaci Facebook zobrazí seznam měst, které navštívili jeho přátelé. Dále se zde budou nacházet různá doporučení, kam zajít a co vlastně v dané lokalitě dělat. Když v aplikaci přejdete do samotného města, uvidíte řadu zaoblených ikon, které zobrazují profily vašich přátel. Ti se zde objeví pouze ve chvíli, kdy místo skutečně navštívili – restaurace, hotely, atrakce a tak dále.

Facebook podobnou funkci již nějaký ten pátek podporuje, a to prostřednictvím aktualizací vašeho stavu. Jasně, nejedná se o kdo ví jakou funkci, která by vám toho řekla více. De facto uživatel jen sdílí svou lokalitu. To je vše. Novinka má však za úkol dané místo daleko více přiblížit, tedy alespoň se o to má snažit.

Tato funkce je sama o sobě velmi užitečná, tedy pokud vaši přátelé skutečně cestují po světě. Novinka navíc nabízí takzvanou příručku, ve které najdete ty nejlepší místní restaurace a populární místa, které jsou ohodnoceny vysokým počtem bodů.

Pro příklad nemusíme chodit daleko. „V této restauraci si lidé nejčastěji dávají tacos. Jedná se také o velmi přátelskou oblast…“

Každá položka má na pravé straně svou záložku, která umožňuje danou lokalitu uložit do seznamu oblíbených. Tyto položky jsou pak k dispozici v sekci „uloženo“, kterou najdete v horní části stránky města. Jestliže se posunete o něco níže, uvidíte seznam nadcházejících událostí, které můžete popřípadě se svými kamarády navštívit. Pod tímto seznamem se také nachází list s populárními atrakcemi – památky, turistické akce a tak dále.

Prozatím bohužel nevíme, jak to ve finále bude s podporou. Facebook se aktuálně snaží cílit na plážové ostrovy, malá města a tak podobně.

Zdroj: techcrunch.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit