reklama

Facebook upraví reklamy a zavede skupinové hovory

Facebook upraví reklamy a zavede skupinové hovory
2016-12-19T08:33:53+01:00
• 19. 12. 2016

Nedávno Facebook představil další novinky pro svou komunikační službu, které se zrovna nesetkaly s kladným ohlasem. Napodobování některých funkcí je pro některé uživatele zbytečné a kontraproduktivní. Nyní zde ale máme informace o možnostech, které se zatím testují.

Skupinové hovory

V mobilních aplikacích se jedná o běžnou součást, kterou může využívat kdokoliv. Problém ale je v tom, že skupinové hovory nejsou dostupné v prohlížeči na počítačích. To se ale zřejmě změní, jelikož se tato funkce začíná testovat. Facebook ji zatím zpřístupnil malému počtu uživatelů a není zcela jasné, kdy bude rozšířena globálně.

Facebook se tak pouští do přímého konkurenčního souboje se službami jako Skype od Microsoftu a Hangouts od Googlu.

„Necitlivé“ reklamy

Pakliže uživatel sdílí informace o sobě a nebrání se v poskytování důležitých údajů, pak se nejrůznější společnosti snaží o přímé cílení reklam. Díky tomu se vám mohou ukazovat lákadla na produkty dle vašich potřeb. Avšak je zde i stinná stránka, kterou se bude snažit řešit Facebook.

V této sociální síti si uvědomili, že ne každá reklama, byť je velmi dobře zacílena, může být nejvhodnější. Například v případě úmrtí dítěte v rodině nebude asi vhodné, když se bude uživateli zobrazovat nabídka spojená s produkty pro děti. Z tohoto důvodu se testuje možnost vypnutí konkrétního typu reklam.

V tuto chvíli je nastavení omezeno na rodičovství a alkohol, ale pravděpodobně přibudou další kategorie. Opět se jedná o beta verzi, u které není zcela jisté, že dojde k rozšíření do celé sítě. Až na základě výsledků dojde k finálnímu rozhodnutí.

Zdroje: engadget.com, engadget.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit