Domů » Články »
Rychle rostoucí a velmi oblíbená čínská společnost. I tak se dá popsat firma Xiaomi, která už ovšem bohužel nepatří mezi top pět firem v mobilním odvětí. To zřejmě trochu pokazilo plány nejen nejvyššímu vedení a tak se výrobce rozhoduje svou popularitu navýšit cestou, po níž dlouhou dobu nechtělo, ale nyní se začíná zdát jako správná. Ano, mluvíme o offline, tedy kamenných, obchodech.
Doposud jsme mohli všechny produkty oficiálně zakoupit pouze online, na což si již mnozí stěžovali. Samozřejmě existují i neoficiální cesty u přeprodejců, kde se v kamenném obchodě na tato zařízení podívat můžeme – ale k dispozici jsou především telefony a zbytek portfólia výrobce není k dispozici. Podle CEO se máme během následujících dvou let dočkat okolo jednoho tisíce obchodů, z nichž každý bude mít minimální plochu 250 metrů čtverečních.
Tím se výrobce velmi pravděpodobně dostane i do jiných zemí po celém světě – obchody se totiž mají vyskytovat především ve velkým městech, počínaje těmi čínskými. Co se produktů týkám, mohli bychom se dočkat od 50 do 100 produktů na jedné prodejně, takže zákazníci budou mít opravdu z čeho vybírat. Pokud bude zároveň Xiaomi umisťovat své obchody i u nás, třeba zpětná vazba povede k vyřešení tak velkého problému, na který již upozorňujeme nějaký ten čas – chybějící frekvence 800 a 900 MHz u LTE.
Zdroj: gsmarena.com
Domů » Články »
MIUI 8 Beta dostupná pro některá zařízení
HTC připravuje Desire 10
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře