Domů » Články »
Troufnu si říct, že téměř každý z nás zažil situaci, kdy musel řešit nějaký problém se svým bankovním účtem. Zřejmě nejrychlejší řešení je zavolat na zákaznickou linku a problém vyřešit. Společnost Symantec ale objevila malware, který tomuto záchrannému kroku zabraňuje. Terčem útočníků se staly některé ruské a jihokorejské banky.
Vir nese označení Android.Fakebank.B a první zmínku nalezneme již v roce 2013. Malware dokáže nahradit UI bankovní aplikace natolik dobře, že když uživatel chce zavolat bance poté, co zjistí napadení účtu, hovor se neuskuteční. Majitel účtu tak nemá rychlou a efektivní obranu proti zablokování takto napadeného účtu.
Symantec ihned vydal několik tipů, na které by majitelé chytrých telefonů s Androidem měli neustále myslet. Jedná se vůbec o základní rady, na které by měl myslet každý uživatel vlastnící chytrý telefon. Vždy byste měli mít software aktualizovaný. Před instalací jakékoliv aplikace si přečtěte informace o oprávněních a stahujte aplikace pouze ze zabezpečených zdrojů (Google Play, App Store).
Dodržováním těchto základních kroků se teoreticky uživatelé nemusí ničeho bát. Především by pak měli tato pravidla dodržovat ti majitelé chytrých telefonů, kteří skrze ně spravují své bankovní účty.
Zdroj: phonearena.com
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Domů » Články »
Komentáře