reklama

Google Play zavádí promo kódy pro vývojáře

Google Play zavádí promo kódy pro vývojáře
2019-06-21T14:34:31+02:00
• 15. 1. 2016
1

Možná jste už viděli u některých aplikací, že jsou k dispozici promo kódy. Ovšem jejich systém implementace si musel vývojář navrhnout sám a rozhodně to nebyla jednoduchá záležitost. Nyní avšak Google dává vývojářům přímý nástroj, jak efektivněji využít promo kódy.

Na straně aplikací je nutno jen v případě in-app plateb doplnit do kódu In-app Promotions. Jestliže se jedná o běžně placenou aplikaci, není potřeba zásahu ze strany vývojáře.

Screenshot (7)

Pro vývojáře jsou zde ale limity. Pro své aplikace má omezené množství promo kódů. Konkrétně tedy může využít:

  • 500 propagačních kódů pro placenou aplikaci nebo
  • 500 propagačních kódů pro jeden produkt v aplikaci nebo
  • 250 propagačních kódů pro placenou aplikaci + 250 propagačních kódů pro jeden produkt v aplikaci nebo
  • 100 propagačních kódů pro pět produktů v aplikaci

Samotné promo kódy jsou omezeny časově – jak nastaví vývojář. Ten ale může jednou za čtvrtletí rozdat 500 propagačních kódů, přičemž nevyužité se do dalšího čtvrtletí nepřenášejí.

Zdroj: androidpolice.com

reklama
reklama
reklama
Samsung Galaxy Note10

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Honza Kopecký

15. 1. 2016, 9:57
Android aplikace

Neříká se tomu „redeem kódy“? Pokud jsem pochopil správně, že vývojář má možnost si kódy vygenerovat a darovat například partnerům apod.

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim