reklama

Apple iAd končí – důvodem jsou zřejmě finance

Apple iAd končí – důvodem jsou zřejmě finance
2016-01-17T08:28:14+02:00
• 17. 1. 2016

Společnost Apple v roce 2010 představila vlastní reklamní síť pro mobily, jež se jmenovala iAd App Network. Tehdy lákala na několik zajímavých vlastností. Například 60 % příjmů šlo přímo vývojářům a že je vše součástí iOS 4+. Po takřka 5,5 letech ale dochází ke změně.

overview_downloads

Apple se rozhodl, že samotnou reklamní síť ukončí k 30. červnu 2016, přičemž už nyní nelze zakládat nové projekty. Není zcela jasné, jestli nebude představena náhrada. Důvodem ukončení je zřejmě malý podíl na trhu. Podle eMarketer se měl pohybovat v roce 2015 kolem 5,1 % v USA.

I sám Tim Cook poukázal na to, že iAd je velmi malou součástí byznysu celé společnosti Apple. Zřejmě již nedocházelo ke generování dostatečného zisku. Pravděpodobně Apple nyní získává lepší příjmy skrze svou platební metodu Apple Pay, na kterou se více soustřeďuje. Uvidíme, jestli nechystá něco nového a jiného.

Zdroj: phonearena.com

reklama
reklama
reklama
Samsung Galaxy Note10

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim