reklama

Technické muzeum v Brně připravilo unikátní hru

Technické muzeum v Brně připravilo unikátní hru
2015-05-22T13:15:49+02:00
• 22. 5. 2015

Muzeum ve spolupráci s českou firmou Neogenia, která se specializuje na zajišťování telekomunikačních služeb, připravilo při příležitosti konání jedenácté muzejní noci novou interaktivní vědomostní hru.

K zapojení do soutěže vám bude stačit pouze chytrý telefon a aplikace Spothill, která je dostupná pro platformy iOS a Android. Celý systém staví na několika vysílačích, které pracují na technologii Bluetooth, a jakmile se přiblížíte ke stanovišti, které obsahuje vysílač, bude na váš telefon doručena soutěžní otázka.

Jednotlivé otázky se tematicky vážou na exponáty v těsné blízkosti vaší aktuální pozice. Celkem se v muzeu nachází osm takových stanovišť, a pokud návštěvník před odchodem vyplní správně všechny odpovědi, získá volnou vstupenku, kterou může uplatnit při následující návštěvě muzea nebo některé z externích památek, které k muzeu patří.

Proximity_hra_TMB_01 Proximity_hra_TMB_03 Proximity_hra_TMB_02

Návštěvník se nemusí na návštěvu nijak připravovat, aplikaci je možné stáhnout přímo v muzeu díky bezplatné Wi-Fi. Je dobré zmínit, že v Česku je Technické muzeum v Brně úplně první, které podobnou technologii proximity marketingu zavedlo.

logo-app Spothill Neogenia s.r.o. Zdarma ANDROID logo-app Spothill Developer Zdarma iOS

zdroj: tisková zpráva

reklama
reklama

Martin Čollák

Student Střední průmyslové školy. Rád cestuje, hlavně vlakem.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim