reklama

Apple je po roce opět nejhodnotnější značkou na světě

Apple je po roce opět nejhodnotnější značkou na světě
2015-05-28T11:40:02+02:00
• 28. 5. 2015

Kiev, Ukraine - February 21, 2012 - A logotype collection of well-known world brand's printed on paper. Include Google, Mc'Donald's, Nike, Coca-Cola, Facebook, Apple, Yahoo, Nikon, YouTube, Adidas, Amazon.com, Unilever, Twitter, Mastercard, Samsung, Canon and Starbuck's logos.

Již více než 3 roky spolu válčí dvě značky, a to Apple a Google. Google celou dobu šlapal Applu pouze na paty, ale minulý rok to již vypadalo, že se Google definitivně umístil na první příčce. Ale Apple překvapil a podle webu Millward Brown´s, který se zabývá značkami a jejich hodnotou, se pro tento rok stal vítězem Apple, který registruje 67 % navýšení hodnoty oproti minulému roku a dosáhl na hodnotu necelých 250 miliard dolarů. Zato hodnota Googlu se pozvedla o pouhých 9 % a dosáhla na hodnotu 170 miliard dolarů.

capture_d_ecran_2015-05-27_a_08.28.49

9302-837-140520-2014_BrandZ-l

Jedním z důvodu, proč došlo k takovému nárůstu, je úspěšný prodej iPhonu 6 a iPhonu 6 plus. Dalším podstatným důvodem je vcelku rapidní nárůst společnosti Microsoft, která předběhla společnost IBM. Možná od společnosti Microsoft můžeme čekat ještě překvapení, protože za posledních 5 let se Microsoft vyšplhal z 6. místa na 4. a hodnota společnosti stále rapidně roste.

Zdroj: phonearena.com

reklama
reklama

Student IT, fanoušek nových technologií, který se příležitostně věnuje fotografování. Aktuálně preferuje operační systém iOS, ale předtím nepohrdl žádným Android zařízením. Mezi jeho koníčky patří recenzování nových zařízení, tábor, turistika a auta.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim