reklama

Google Play se bude zaměřovat také na aplikace pro rodiny

Google Play se bude zaměřovat také na aplikace pro rodiny
2015-04-15T07:15:29+02:00
• 15. 4. 2015

V Obchodu Play nalezneme mnoho aplikací a her, které se zaměřují na specifické uživatele nebo skupiny uživatelů. Jednou z těchto skupin je i rodina, potažmo děti. Najdeme samozřejmě nepřeberné množství her a aplikací pro děti, avšak aktuálně nejsou nijak více omezovány. Je to hlavně z důvodu jejich označení a kontrola zde taky není. Google se rozhodl usnadnit rodičům (i dětem) práci a hodlá dát vývojářům přesné podmínky pro vytváření aplikací „Pro rodinu“.

GooglePlayDesignedforFamilies

Všechny aplikace, které budou přímo určeny pro děti, budou mít své označení. Google tedy vyčlenil tým vývojářů, kteří se budou starat o všechny aplikace s určeným označením, které nyní mohou vývojáři poslat ke schválení. Základními podmínkami je přístupnost obsahu. S tím souvisí i označení aplikace pod ESRB Everyone (10+) nebo jemu podobné. Další podmínkou je zobrazování reklam pouze pro děti, když je tedy aplikace bude obsahovat. Níže jsou vypsány podmínky, které musí vývojáři splnit.

  1. Aplikace musí mít označení ESRB Everyone, Everyone 10+ nebo jiné tomu rovné
  2. Pokud aplikace vytvořená „Pro rodinu“ potřebuje reklamy, musí splňovat následující:
    • Splnění všech příslušných právních úkonů pro zobrazování reklam dětem
    • Reklamy zobrazující se dětskému diváku nesmí obsahovat zájmově orientovanou reklamu nebo remarketing
    • Zobrazovaných inzerátů pro dětského diváka se současným obsahem musí být v souladu s obsahem označením dané aplikace
    • Zobrazovaných reklam pro dětského diváka následují pravidla pro použití formátu Rodinné reklamy.
  3. Aplikace by měla mít přesně uvedeno, jaké interaktivní prvky obsahuje
    • Možnost změny již zadaných informací
    • Všechny informace mohou být poskytnuty třetím stranám
    • Sdílení fyzické polohy uživatele s ostatními uživateli
  4. Aplikace, které se zaměřuji na dětské publikum, nesmí využívat přihlášení přes Google+ nebo Google Play herní systém pro případné přihlášení

Bohužel zatím není známo, kdy Google hodlá tento projekt zapojit do ostrého provozu. Avšak už během následujících týdnů můžete procházet Obchod Play a hledat, zda nějaká aplikace neodpovídá nastaveným podmínkám.

Zdroj: androidpolice.com

reklama
reklama

Student zabývající se tvorbou grafiky, a to jak webových stránek, webových či mobilních aplikací, tak i marketingových produktů. Ve volném čase píše články, testuje nebo recenzuje různá zařízení, která se mu připletou pod ruku. Kontaktní email - pavel.mares@dotekomanie.cz.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim