Domů » Články » Ostatní »
S příchodem nového roku 2015 se společnost ZTE rozhodla provést několik zásadních změn. Čínský výrobce si přepracoval původní logo, odhalil nový firemní slogan a také změnil svoji filosofii. Radikální změny mají představovat zcela novou identitu v oblasti mobilních informačních a komunikačních technologií. Zůstává tedy jen otázkou času, kde se jako první promítnou tyto obměny, či dokonce budou mít nějaký dopad na jejich chytrá zařízení po stránce designového zpracování.
Oproti původnímu logu je uhlazenější, má viditelně zaoblené tvary a byl použit světlejší odstín barvy. To navazuje na novou CGO filosofii, pod kterou se skrývají slova Cool – Green – Open. ZTE tvrdí, že chce své produkty do budoucna zaměřit na dynamické, mladistvé, přesvědčivé uživatele, kteří jsou otevření, spolupracující nebo šetrní k životnímu prostředí. Poslední velkou novinkou je firemní slogan znějící Zítřek nikdy nečeká.
V nedávné době o sobě dala společnost hodně vědět ve Spojených státech. Pro tři týmy z NBA se ZTE stalo oficiálními partnery (New York Knicks, Houston Rockets, Golden State Warriors) a certifikační databází FCC prošel připravovaný tablet s označení K70. Ten disponoval displejem okolo 7 palců, funkcí dual-SIM, podporou GSM/WCDMA, Androidem 4.4 KitKat, který běžel v základu. Prodejní cena by měla být pod 200 dolarů (tj. cca 4 579 Kč). Co společnost ZTE chystá v roce 2015, zjistíme již začátkem příštího týdne, kdy jako jeden z prvních pořádá na veletrhu CES v Las Vegas tiskovou konferenci.
Zdroj: androidcentral.com
Domů » Články » Ostatní »
Výrobce OnePlus představil vlastní ROM založenou na Androidu 5.0
Sony Xperia Z3 – aféra bendgate opět na scéně?
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

Komentáře