reklama

Facebook – 60% nárůst spotřebovaných dat kvůli automatickému přehrávání

Facebook – 60% nárůst spotřebovaných dat kvůli automatickému přehrávání
2014-09-07T09:55:44+01:00
• 7. 9. 2014
3

Facebook nedávno přišel s novinkou automatického spuštění videa, jakmile se objeví ve vašem zorném poli mezi příspěvky. Nyní se objevila čísla o objemu stažených dat. O monitorování se starala firma Sandvine, která se specializuje právě na toto odvětví trhu.

Data nasbíraná v průběhu sledování poukazují na zvýšený tok informací do aplikace Facebook, právě kvůli funkci autoplay. Zvýšení je až o 60 %. Společnost Sandvine předpokládá, že za tím stojí nový trend Ice Bucked Challenge. Více videí tohoto druhu ve spojení s funkcí automatického puštění dokáže rapidně zvednou spotřebu mobilních dat vašeho zařízení.

facebook-changes

Dříve Facebook zobrazoval přímo pouze text a obrázky. Nyní se k tomu přidává i video, cože je 24-30 snímků za vteřinu. Díky tomu Facebook vysává více mobilních dat, pokud necháte funkci zapnutou. Celkový trend v sociálních sítích je o potřebě vidět tato videa, k čemuž vás vede tato funkce, díky které nemusíte ani kliknout pro přehrání. To je příznivé pro uživatele Facebooku, ale ne skvělé pro vaše datové limity.

Zdroj: gigaom.com

reklama
reklama

Roman Pöschl

Vysokoškolák obor IT, nadšenec nových technologií a nejen mobilních, začínající audiofil... Kontakt viz FB.

Komentáře

Jaroslav Šašinka

8. 9. 2014, 7:44

Jeste ze pouzivam verzi 2.3, ktera nechce instalovat messenger a tyto kraviny nepodporuje :D

Rostislav Pokorný

7. 9. 2014, 15:34

Ještě, že FB nepoužívám :-D

Lucie Budínová

7. 9. 2014, 13:58

No ještě že se ty videa dají vypnout hromadně v nastavení.

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim