reklama

Do Chromecastu zřejmě zamíří reklamy

Do Chromecastu zřejmě zamíří reklamy
2014-02-13T09:00:25+01:00
• 13. 2. 2014

Možná vás nadpis tohoto článku vyděsil a mohli jste už v duchu obviňovat Google, že vám takto zničí zážitek z využívání tohoto malého kolíku do televize. Naštěstí tentokrát se nejedná o iniciativu tohoto giganta z Mountain View. V podstatě se jedná o návaznost na představení SDK pro vývojáře.

Už jsme si mohli všimnout prvních aplikací, které podporují Chromecast. Samotná implementace některým vývojářům trvala necelých dvacet minut, což svědčí o tom, že Google odvedl dobrou práci v dlouhodobé přípravě. Ovšem tohoto aspektu si všimly reklamní agentury, které chtějí nabídnout vývojářům možnost monetizace.

google-chromecast

V podstatě vývojáři mají jen několik možností, jak si nechat zaplatit za využívání své aplikace. Jednak si mohou nastavit cenu za aplikaci, nebo mohou implementovat reklamy do ní. Ty se ovšem nebudou zobrazovat na televizi, pokud dojde ke streamování obsahu. Tudíž se zde tak trochu ztrácí kýžený efekt.

Společnost Brightcove chce nabídnout vývojářům způsob monetizace pomocí reklamy přímo v Chromecastu. Ve výsledku by to mohlo vypadat tak, že když zapnete v nějaké aplikaci streamovat do Chromacastu, tak se vám může během této doby objevit reklama. Ta by se mohla objevit souběžně s obsahem, nebo by mohlo dojít na pozastavení streamu a přehrání reklamy tak, jak je to u běžné televizní reklamy.

Brightcove slibuje vývojářům, že při přehrávání reklam bude možné zakázat jejich přeskočení. Navíc zde bude podpora personalizovaného obsahu.

Nyní bude záležet striktně na vývojářích, jestli sáhnou po tomto způsobu výdělku, nebo raději zvolí cestu placených aplikací.

Zdroj: bgr.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim