Google může použít vaše jméno a fotku pro reklamní účely

Google může použít vaše jméno a fotku pro reklamní účely
2013-10-11T16:38:52+02:00
• 11. 10. 2013

Opět zde máme další téma, které se dotýká reklam, ale hlavními hvězdami jste tentokrát vy sami. Google může použít vaše jméno a fotografii pro reklamní účely, což vyplývá z nových podmínek. Toto se rozhodně nemusí líbit mnoha uživatelům, ale naštěstí zde zapracovala nová politika Googlu. Rozhodně není jeho cílem vytvářet agresivní reklamu za každou cenu, takže i zde jsou nějaké limity, které přesněji určují, kdy budou vaše údaje použity.

endorsements1-0690b6be47beef2864e7fff3248233b7 (1) endorsements2-15c99d62f23333a9fbf8314ed76cfdeb (1) endorsements3-a72e63259d52f7f5e8f00cd3bd6c787e (1)

Na obrázcích výše můžete vidět podobu reklam, kde se bude zobrazovat například vaše jméno a fotografie. Jak asi můžete tušit, základem je vaše aktivita, kterou děláte přidělováním +1, sdílením nebo psaním recenzí. Naštěstí jsou zde limity. Pokud napíšete například recenzi, kterou budete sdílet jen s určitým kruhem, nebude veřejná, reklamu s vámi uvidí jen daný kruh. Veřejně nikde nebudete uvedeni.

Pokud ale píšete vše veřejně, můžete se zobrazovat všem. Naštěstí Google zavedl možnost vypnutí tento funkce, tudíž se můžete kompletně vyloučit z tohoto systému. Stačí navštívit speciální nastavení na Google Plus a zrušit zaškrtnutí v dolní části.

Navíc je zde omezení:

Akce uživatelů mladších 18 let se ve sdílených doporučeních u reklam a v některých dalších situacích nezobrazují vůbec.

Google tuto novinku nazývá jako Sdílená doporučení. Můžete ji třeba vidět při výběru hudby v obchodě Play, kde se zobrazí doporučení – u skladby uvidíte, že někdo z vašich kruhů dal dané položce třeba +1.

Jedná se v podstatě o nenásilnou reklamu, přičemž Google nezapomněl dát možnost uživatelům, aby byli sami vyloučeni z tohoto systému.

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Šéfredaktor, tvůrce dotekomanie.cz, androiďák, podcaster v PZL. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat