reklama

Nokia umí udělat reklamu, byť stále sází na srovnávací videa

Nokia umí udělat reklamu, byť stále sází na srovnávací videa
2013-08-16T19:07:08+02:00
• 17. 8. 2013

Čas od času můžeme vidět, že se výrobci smartphonů, tabletů nebo tvůrci operačních systémů schýlí k jednoduchým srovnávacím reklamám. V podstatě se v nich snaží jen dokázat to, že jejich produkt je lepší než konkurenční. Ani Nokia se nevyhnula těmto praktikám, přičemž již nejsou podobné formáty považovány za vtipné. I z řad našich čtenářů se ozývá, že by raději viděli video, kde je hlavně ukázáno, v čem daný mobil nebo systém vyniká. Srovnání je stále populární, ale mnohdy zapůsobí originálnější nebo příjemnější podání.

Z poslední doby si můžeme vzpomenout na tři reklamy od finského výrobce, kde srovnává své mobily s konkurenčním iPhonem.

Naštěstí se ale objevují i dobře natočené a podmanivé reklamy, které dokáží více zaujmout a řeknou o produktu více, než jen nějaké srovnání. Některé z nich jste již mohli u nás vidět, ale uvedeme pouze dvě z poslední doby, které dostaly u nás v redakci kladné hodnocení.

V tomto týdnu Nokia zveřejnila další, která na mě zapůsobila. Tentokrát nejde o konkrétní smartphone. Finský výrobce v ní představuje historii fotografie v příjemném podání, přičemž hlavním lákadlem je aplikace Lumia Pro Camera, která je obsažena v nových Lumiích s Windows Phone 8.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim