reklama

Miliardová kampaň HTC začíná – Robert Downey Jr. přebírá kontrolu aktualizováno

Miliardová kampaň HTC začíná – Robert Downey Jr. přebírá kontrolu [aktualizováno]
2013-09-05T16:56:45+01:00
• 14. 8. 2013

Aktualizováno 5.9.

Aktualizováno 2.9.

Aktualizováno 14.8.

Konečně jsme se dočkali a máme zde první video z miliardové marketingové kampaně, v které zazáří Robert Downey Jr.

Původní článek 12.8.

Již jsme mohli zaznamenat nějaké zprávy o přicházející události, o které jsme si mysleli, že má lákat na nový model HTC One Max. Ovšem nyní je k dispozici nové stanovisko od samotného výrobce. Ten najal herce Roberta Downeyho Jr., jenž je znám díky ztvárnění postavy Iron Mana. Stává se tváří tchajvanského výrobce – podepsal smlouvu na dva roky.

htcrdj-envelopeg

Robert bude účinkovat v reklamách, ale mimo to získal i větší vliv při rozhodování. Bude moci zasahovat do marketingu a zřejmě se bude brát v úvahu i jeho názor v případě nových produktů. V tuto chvíli je k dispozici první krátké video, ale již ve čtvrtek máme očekávat první delší video.

htchipster-troll-carwashg

Nejedná se jen o nějaké reklamy. HTC startuje globální marketing, který bude stát přibližně na jednu miliardu dolarů a bude trvat až 36 měsíců. V tuto chvíli ale máme poměrně málo informací o všech novinkách, které se chystají. Snad se investice vyplatí a HTC získá dostatečnou pozornost v mobilním světě.

Zdroje: pocketnow.com, engadget.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim