Domů » Články » Android »
Google tento týden představil několik aktualizací svých aplikací, přičemž jsme se dočkali novinek u Keep, Google Now a aplikace Youtube. Ovšem nyní pozměnil podmínky pro vývojáře, které se dotknou i samotných uživatelů. Ve většině případů se jedná o poměrně jednoduchá pravidla, která mají jasně definovat, co vývojář může a co ne.
Jedna z nejzásadnějších novinek se týká samotné reklamy. Žádná aplikace nově nesmí reklamu posílat do notifikační lišty, takže se již nemusíme bát otravných zpráv, které nesouvisí s hrou nebo aplikací. Do tohoto zákazu se nepočítají speciální akce v rámci aplikace nebo služby. Jedná se o upřesnění a rozšíření původního znění, které se vztahovalo jen na oznámení, která připomínala systémové hlášky.
Další dobrá zpráva se týká automatického přidávání zkratek, záložek a ikon aplikací s reklam na plochu. Toto se týká zejména takového obsahu, který láká na obsah třetích stran nebo se jedná o reklamu přímo.
Nové podmínky budou platit i pro stávající aplikace, přičemž autoři budou mít čas na úpravu do 23. září. Nové znění podmínek je k dispozici zatím jen v angličtině, ale můžeme v nich pozorovat, že Google rozšiřuje a upřesňuje jednotlivá pravidla. Zřejmě se nyní zaměřuje na menší drobnosti, aby zlepšil kvalitu aplikací.
Zdroj: androidpolice.com
Domů » Články » Android »
ZTE Open s Firefox OS „vyprodán“ za týden
iWork for iCloud beta je nyní dostupný pro všechny
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

Komentáře