reklama

Google změnil podmínky – konec reklam v notifikační liště v Androidu

Google změnil podmínky – konec reklam v notifikační liště v Androidu
2013-08-23T22:44:38+02:00
• 23. 8. 2013

Google tento týden představil několik aktualizací svých aplikací, přičemž jsme se dočkali novinek u Keep, Google Now a aplikace Youtube. Ovšem nyní pozměnil podmínky pro vývojáře, které se dotknou i samotných uživatelů. Ve většině případů se jedná o poměrně jednoduchá pravidla, která mají jasně definovat, co vývojář může a co ne.

Jedna z nejzásadnějších novinek se týká samotné reklamy. Žádná aplikace nově nesmí reklamu posílat do notifikační lišty, takže se již nemusíme bát otravných zpráv, které nesouvisí s hrou nebo aplikací. Do tohoto zákazu se nepočítají speciální akce v rámci aplikace nebo služby. Jedná se o upřesnění a rozšíření původního znění, které se vztahovalo jen na oznámení, která připomínala systémové hlášky.

annoyingads

Další dobrá zpráva se týká automatického přidávání zkratek, záložek a ikon aplikací s reklam na plochu. Toto se týká zejména takového obsahu, který láká na obsah třetích stran nebo se jedná o reklamu přímo.

Nové podmínky budou platit i pro stávající aplikace, přičemž autoři budou mít čas na úpravu do 23. září. Nové znění podmínek je k dispozici zatím jen v angličtině, ale můžeme v nich pozorovat, že Google rozšiřuje a upřesňuje jednotlivá pravidla. Zřejmě se nyní zaměřuje na menší drobnosti, aby zlepšil kvalitu aplikací.

Zdroj: androidpolice.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim