Where’s My Mickey? Někde u vody! recenze

Where’s My Mickey? Někde u vody! [recenze]
2013-07-01T11:05:40+02:00
• 1. 7. 2013
1

Je jasné, že z populárních věcí se musí těžit, dokud to jde. Proto Disney do úspěšné série Where is my přidává Mickeyho.  Hra má jako cíl i starší lidi – rodiče, kteří odeženou svá dítka od strojů minimálně kvůli tomu, že hra používá stylistiku starých Mickeyho pořadů, jenž zapálí nostalgicky srdíčko.

Novinky?

Princip této série je stejný: dostaň vodu k postavičce XY a nasbírej bonusové předměty. Krásný koncept, na kterém se dá rejžovat. Abych ale nebyl za škarohlída, musím přiznat, že tu pár novinek najdeme. Hlavní a tou nejzajímavější je malý příběh, který každá kapitola tvoří. Nejde o něco bůhvíjak složitého, jednou Mickey dělá na pláži limonádu pro kamarády, jindy zas opravuje zahrádku. Je to hezký nápad, filmečky jsou roztomilé, problém ale nastává po dohrání jednotlivých [rovn9, kde otravuje animace popisující, co Mickey s vodou (ne)udělá. Malé děti to asi ocení, pro mě je to po pár levelech ztrátou času. Máme tu i pár hratelnostních novinek – herních propriet. Vodu, hlínu a kapaliny pro změnu vody z předchozích dílů doplňují rostliny, mraky a vítr. Rostliny blokují, mraky zadržují vodu a může z nich pršet, vítr mraky hýbá. Jednoduché, nikterak revoluční –  je to tu, aby se neřeklo.

mzl.hcvbfqcc.480x480-75 mzl.lbhjlmkf.480x480-75

Provedení

Hra působí o trochu surověji, grafika je ve video-sekvencích jak malovaná vodovkami a samotný gameplay jako grafická beta předešlých dílů. Dává to celé stylistický smysl a proto to není špatně.

V Disney udělali však velkou chybu, hudba hry (krom menu) nepřipomíná klasickou, pohádkovou Disney muziku, což fanouškům může vadit. Pokud ale nevíte, jak zněl starý Mickey, asi si toho nevšimnete. Další Disneyho prohřešek vidím v optimalizaci pro Android. Na mém relativně výkonném Nexus 7 se hra kousala, počítám však, že se to vyřeší stejně jako u předchozích dílů. I tak dávám černý puntík za neschopnost se poučit.

mzl.azcxkasa.480x480-75 mzl.hfczzxde.480x480-75

Verdikt

Hra je rozpačitá, ač by to mohlo být minimálně tak dobré, jako předchozí díly, opak je pravdou. Příjemným osvěžením je stylistika hry a pár nových prvků. Jsem zklamaný z lagů, minima inovace a rejžováním na dalším obsahu. Další škaredou věcí je XL verze hry, ta má dalších dvacet úrovní, které jsou prý ideální pro velké displeje. Moudří jistě tuší, že hra je kvůli dvaceti levelům dražší.  Ty jsou ale o dost lehčí oproti předchůdcům a rozhodně se ani trochu nezapotíte.  Nejsem si jistý, jestli lituji svých peněz. Mít malé dítě, investice by to byla dobrá, ale jak koukám po pokoji, žádné nemám. Rozmyslete se i vy, jestli není výhodnější si koupit nějaký balíček úrovní ke starším dílům místo této hry.

logo-app Where's My Mickey? Disney 1,99 US$ ANDROID

logo-app Where's My Mickey? XL Disney 2,99 US$ ANDROID

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.