Domů » Články » Ostatní »
Že propaganda vládne Číně, to není žádná novinka, stejně jako to, že se zahraniční firmy na tamějším trhu nesetkávají s vlídným jednáním. Státem sponzorovaná kampaň, která už třetí týden míří proti Applu, by mohla mít katastrofální dopad na zisky této firmy z prodeje svých zařízení na nejlidnatějším místě planety. Celková částka, o kterou by mohl přijít, by se mohla vyšplhat až na 13 miliard dolarů.
Zdiskreditovat společnost v částech světa, jako je Čína, není vůbec těžké. Proti Applu hraje hned několik skutečností, které však ovlivňuje i samotné chování firmy, vůči čínským uživatelům. Možná by se dalo hodnotit jako neférové.
Nejasná záruční lhůta
Zprávy o tom, že záruka v Číně je výrazně nižší než v jiných zemích, se šíří už dlouho. Apple vždy tyto zprávy ignoroval, ale v době, kdy zpozoroval odezvu na svoje chování, se Tim Cook veřejně omluvil a byly vydány nové, jasnější podmínky záruční lhůty.
Druhou skutečností, která Applu nevytváří nejvhodnější prostředí pro prodej svých výrobků v Číně, jsou plány na levnější verzi iPhonu. Přestože nic není potvrzené, čínské společnosti vyrábějící telefony v této cenové kategorii, začínají mít obavy z konkurence ve své třídě. Čína se snaží prosadit především své produkty, proto se předběžně brání konkurentům.
Zdroje: ubergizmo.com, tech.fortune.cnn.com
Mozilla a Samsung spojují síly – představují Servo
Iron Man 3 a Alcatel One Touch Idol [video]
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře