reklama

Samsung a reklama na Super Bowl pod taktovkou režiséra filmu Iron Man

Samsung a reklama na Super Bowl pod taktovkou režiséra filmu Iron Man
2013-02-03T16:27:32+02:00
• 3. 2. 2013

V USA se blíží sportovní svátek, který se jmenuje Super Bowl. Ačkoliv mnozí fandové čekají na vyvrcholení v americkém fotbalu, tak firmy se snaží zaujmout skrze reklamy, které se vysílají v přestávkách ve vysílání po celé zemi. Ani tentokrát zde nebude chybět Samsung se svou další velkou věcí. V minulosti jsme byli zvyklý na reklamní spoty, které se navážely do konkurence. Letos vše bude v jiném duchu.

samsung_super_bowl_commercial_2013_large_verge_medium_landscape

V tuto chvíli je k dipozici již první reklama, která má celkovou délku 2 minuty. Sice se může zdát, že to nic není, ale musíme se podívat na cenovku, za kterou bude vysílána v nejlepším čase během finálního zápasu. Pouhých 30 sekund přijde na 3.5 miliónu dolarů. Takže ve výsledku bude muset korejská společnost zaplatit za svůj delší spot 15.2 miliónů dolarů a to se nebavíme ani o nákladech na vytvoření reklamy.

Tentokrát zde zazáří Galaxy Note II a Galaxy Note 10.1, jakožto hlavní produkty pro USA. Nyní ovšem tato zařízení nebudou v rukách obyčejných lidí nebo herců. V reklamě můžete vidět Setha Rogena, kterého můžete znát z filmů Zbouchnutá nebo 40 let panic. Další hvězdou je Paul Rudd, který si již mnohokrát zahrál po boku Setha. Navíc se režie ujal Jon Favreau. Pokud vám toto jméno nic neříká, tak natočil například filmy Iron Man I a II.

Zdroj: theverge.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim