Domů » Články » Android »
Pokud se podíváme na dnešní svět smartphonů, většinou s ním hýbou patenty a různé žaloby za kopírování. Některé společnosti raději zasednou k právnímu sporu a dlouhá léta přesvědčují veřejnost a hlavně soud, že kopírování nebylo jejich záměrem a jedná se jen o náhodu. Jiné firmy na to jdou přes samotné produkty a jiné přes reklamy.
Asie je známá především svými dnes již velmi dobrými kopiemi produktů ze západu. Soudní spory většinou nepomáhají a klony se objevují stále, byť se již výhradně nezaměřují na jeden produkt. Nyní společnost LG představila v Koreji novou reklamu, která vám může být velmi povědomá, ale osobně říkám, že se jedná o kopii reklamy na jednu funkci z nového iPhonu 5. Nejdříve se raději podívejme na originální video od Applu.
Apple zde představuje novou funkci, kterou považuje za revoluční a jmenuje se Panorama. Samozřejmě není vlastní jen iPhonu a můžeme ji najít napříč všemi mobilními systémy. Buď se jedná o nativní funkci fotoaparátu, nebo je tu možnost stažení speciálnější nebo vybavené aplikace. LG okopírovalo tuto reklamu a mohlo by být za to pokáráno, ale je zde druhá část, která ukazuje ještě větší možnosti díky Androidu Jelly Bean. Samozřejmě je tím myšlena nová funkce Photo Sphere.
Zdroj: droid-life.com
Domů » Články » Android »
Forbes: „Únik informací kolem iWatch je aktem zoufalství Applu“
HTC One – Infraport žije a otevírá se vývojářům
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Rene Vicher
22. 2. 2013, 20:12:-D :-D Dobré pro pobavení :-D