reklama

Forbes: „Únik informací kolem iWatch je aktem zoufalství Applu“

Forbes: „Únik informací kolem iWatch je aktem zoufalství Applu“
2013-02-22T10:27:40+00:00
• 22. 2. 2013
Thumbnail

Skoro před dvěma týdny se zveřejnily informace o připravovaných hodinkách od společnosti Apple. Nyní se objevuje to, co většina našich čtenářů považuje za běžnou realitu. Tím samozřejmě myslíme úniky informací. Dost často se setkáváme s názory, že se vlastně mnohdy nejedná o únik. Jakoby každá zmínka o novém produktu měla být součástí promyšlené strategie, ale jsou zde pochybnosti a nikdo nedokáže přesně říci, jestli to tak je. Nyní Forbes otevřeně říká, že Apple záměrně vypustil zvěsti kolem chytrých hodinek iWatch.

iwatch-4

Nigam Arora poukazuje ve svém článku na to, že se informace sem tam objevují o různých produktech, ale většinou mají mezi sebou dosti velké rozestupy v čase. Ve většině případů jsou tajné informace publikovány na malých webech, ale tentokrát jsme mohli vidět něco absolutně rozdílného. Nejčerstvější novinky kolem iWatch se objevily v prestižních plátcích New York Times a Wall Street JournalBloomberg dokonce uvedl, že na celém projektu pracuje v Applu přes 100 lidí. Nigam zde poukazuje na to, že se informace objevily nezávisle hned v několika nejprestižnějších médiích prakticky najednou.

Titulek jeho článku doslova uvádí, že se jedná o akt zoufalství Applu. Samozřejmě vše musíme brát s nadsázkou a mírnit názory, ale možná poukazuje na záměrný únik informací, který má nalákat mnohé zákazníky a uklidnit akcionáře. Apple nyní nemá lehkou pozici, jelikož poslední finanční výsledky nenaplnily očekávání mnohých lidí, byť se opět staly rekordními.

Bohužel se od Applu očekává další významná revoluce nebo minimálně pořádná evoluce. Pozici má opravdu nelehkou a naplnit vysoká očekávání není jednoduché. Už v samotné kategorii chytrých hodinek vzniká těžká konkurence, do které se zřejmě přidá i Samsung s projektem Altius, o kterém jsme vás nedávno informovali. Nyní je na Applu, jestli tento rok představí rutinu ve zlepšování, nebo se pustí do nových výzev.

Zdroje: forbes.com, technobuffalo.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit