reklama

AdBogie: Reklamní systém od 16letého mladíka

AdBogie: Reklamní systém od 16letého mladíka
2013-01-23T09:20:37+01:00
• 23. 1. 2013

Ve světě se občas objeví mladý talent, který oplývá nadáním a velkým nápadem. Prasanth Venigalla je 16letý mladík, který zejména působí jako iOS vývojář. Ve svých aplikacích dlouhou dobu požíval reklamní systémy, aby si vydělal nějaký ten dolar. Bohužel výnosy nebyly takové, jak si původně představoval. Proto se rozhodl, že se sám pustí do reklamního byznysu.

Konkrétně vytvořil službu AdBogie, kterou vytvořil s cílem, aby vývojářům vydělala větší peníze. Jedná se o poměrně odvážný krok, jelikož konkurence je velmi silná, navíc se v této oblasti snaží angažovat mnohé společnosti, které chtějí nejvíce zaujmout. Před sebou má nelehkou cestu a rozhodující je, čím chce nalákat vývojáře, aby používali právě AdBogie.

Slibuje to, co si nemohou jiné firmy dovolit. V první řadě nabízí vývojářům, aby si určili sami cenu za proklik na reklamě, což u konkurence není tak jednoduché. Ve zkratce umožňuje vyšší zisk z CPM a CPC. To samozřejmě není vše. Navíc v jeho systému  lze vybrat vydělané peníze kdykoliv, takže nemusíte čekat na zúčtovací období. To má ale jednu podmínku, minimální výše výběru je 50 dolarů. I samotná implementace obsahuje pouze 5 řádků kódu, aby vše bylo ještě jednodušší. Jako bonus na závěr mohu zmínit, že v AdBogie  je možnost pro okamžité sledování výše výnosů v danou chvíli. Právě některé systémy mají podobné informace dostupné až po 24 hodinách.

Jedná se o velmi ambiciózní projekt, který má před sebou nejasnou budoucnost. Sám tvůrce říká, že se jedná o reklamní systém od vývojáře pro vývojáře. Doufejme, že ho nezničí konkurence a bude se mu dařit.

Zdroj: intomobile.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim