reklama

Změny ve vedení HTC mají vzkřísit tuto značku

Změny ve vedení HTC mají vzkřísit tuto značku
2012-11-30T20:07:14+02:00
• 29. 11. 2012
1

Společnost HTC patřila mezi světové lídry v oblasti mobilních telefonů a do určité míry mezi ně patří i do dnes. Stále se můžeme setkat s neobyčejnými smartphony, které umí zaujmout nejen výbavou, ale také designem. Bohužel si zákazníci nejvíce stěžují na pokulhávající podporu a neustálé představování nových modelů.

Můžeme si připomenout chvíli, kdy tento výrobce představil rodinu smartphonů One. V té době tvrdil, že se zaměří na menší počet modelů a zlepší výrazně své působení. Bohužel mu to dlouho nevydrželo a během několika měsíců se vrátil k představování jednoho kousku za druhým. Jako příklad mohu uvést mobil HTC J Butterfly nebo DNA nebo DLX. Ve skutečnosti se jedná o jeden model, ale je představován pod různými názvy po celém světě. Netuším, jestli je to nejlepší strategie, ale vytváří to menší zmatek v portfóliu. Nyní by se vše mohlo změnit, jelikož dochází k výraznější změně na pozici CMO (Chief Marketing Officer).

Doposud oddělení vedl John Wang a tak trochu mu můžeme připisovat zásluhy za dosavadní pohled na HTC. Marketing je asi tou nejdůležitější zbraní každého výrobce, a pokud v této oblasti pokulhává, tak se to může odrazit na prodejnosti bez ohledu na to, jestli jsou mobily skvělé, nebo jen průměrné. Nyní do pozice CMO nastupuje Benjamin Ho, o kterém se toho moc neví, ale například se staral o marketing u tchajvanského operátora FarEasTone.

Nejedná se jen o změnu jednoho člověka. Podle interních informací startuje také takzvaný Marketing 2.0, který by měl oprášit celou značku HTC. Bohužel je tu nemilá zpráva anebo spíše situace kolem financí. Zisk tohoto výrobce se neustále zmenšuje, a tak se dá počítat s tím, že na marketing se nedostane tolik prostředků. Benjamin bude mít těžké postavení, jelikož bude muset dokázat více se stejnými financemi. Prozatím asi nemusíme očekávat nějaké razantní změny, ale snad HTC zapracuje na celé strategii. Jak vnímáte tohoto výrobce?

Zdroj: thenextweb.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

 Bohužel Marketing je opravdu největší slabinou HTC. Marketing zvládl Samsung se svou řadou S skvěle a zvrátit to bude těžké. Už pomalu okolo Samsungu vzniká kult Galaxy Oveček :D Nedá se tvrdit že by výrobky HTC byli nějakým způsobem horší než u Samsungu, jsou něčím jiné, možná méně přitažlivé pro některé lidi, ale současný podíl mezi těma 2 na trhu (asi 90:10) kvalitě a cenám výrobků opravdu neodpovídá.
Design se možná u některých HTC nepovedl, ale že by výrobky Samsung oplývali nějakou krásou se fakt říct nedá.
Méně aktualizací nemůže stát za neúspěchem, toto se řeší pouze v mobilmaniackých kruzích, 80% uživatelé je spokojeno s tím jak věci fungují a o updaty se nezajímají.

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim