Zdroj: Imagen
Domů » Články »
Mobilní operátoři mnohdy schytávají kritiku za kvalitu mobilních služeb, ceny tarifů, nebo i celkových nabídek. Mnohdy si klient musí vyjednat lepší balíčky, což v některých případech jde. Hodně záleží na komunikačních schopnostech a argumentech. Nejnovější analýza společnosti Enehano ukazuje, že se právě v komunikaci mobilní operátoři zlepšili.
Nejlepší mobilní síť má O2 dle nPerf
Je to lepší
Před čtyřmi lety Češi ohodnotili mobilní operátory jako nejotravnější firmy, co se týče komunikace. Nejvíce vadilo dlouhé čekání na telefonní lince a obtěžující volání s nabídkami. Konkrétně v původní analýze je uvedeno, že právě za nejotravnější firmy zvolilo 45 % dotázaných.
„Operátoři dříve neuměli ze svých mnoha systémů poskládat všechny informace o zákazníkovi do jednoho komplexního profilu. Pak se stávalo, že pravá ruka nevěděla, co dělá levá, a jednomu klientovi mohlo volat několik různých lidí například i během jediného týdne,“ popisuje Jaroslav Luc z Enehana a dodává: „Operátoři ale postupně své interní systémy mění, slučují a přesouvají do cloudu. I díky tomu ubývá zbytečných telefonátů.“
Asi jste se setkali se situací, kdy vám obchodní zástupci z jedné firmy volali v krátkém časovém rozpětí a pokaždé se snažili něco nabídnout. Aktuální analýza ukazuje pozitivní trend. V roce 2024 klesl negativní postoj k operátorům na 18 %. Firmy se totiž naučily pracovat s daty, kde mimo jiné hodně pomáhá i umělá inteligence.
Samotné hovory jsou tedy cílenější, méně časté a obchodní zástupce většinou má co nabídnout, nebo se minimálně blíží k lepší nabídce. Jak je vidět na výsledcích níže, tak třetina lidi nemá negativní zkušenost, ale největší kritika směřuje na dlouhé čekání na pobočce nebo na telefonní lince.
Objevují se zde také zkušenosti s neochotou, lhaním a arogancí. Odhaduje se, že právě větší přechod na AI se eliminují některé prvky, ale jedná se o běh na dlouhou trať. Zatím ale nejde předpokládat, že by operátoři přešli kompletně na využívání AI. I tak je zde prostor pro značné zlepšení.
Zdroj: Tisková zpráva
Domů » Články »
Google posiluje bezpečnost dvoufázového ověřování
Nově v českých obchodech – Nubia a RedMagic
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře