Zdroj: Forbes (se souhlasem)
Domů » Články »
Sociální sítě se snaží nabídnout mnoho funkcí i reklam, které jsou hlavním přínosem finančních prostředků. Snaží se vybalancovat vše tak, aby byla každá strana spokojená. Je zde ale také jeden faktor, který rozhoduje o úspěchu. Sociální sítě jsou tak silné, jak jejich nejaktivnější jádro uživatelů s mnoha sledujícími. Zatímco na platformách jako Youtube lze běžně vydělávat, tak například na Twitteru to nebylo možné. Až nyní startuje nový program, který začne odměňovat.
Peníze pro tvůrce
Mnoho platforem odměňuje své tvůrce na základě jejich video tvorby. Twitter ale nemá nějaké video centrum, které by táhlo, byť zde máme určitý pokrok v poslední době. I tak zde máme program na odměňování, který se jmenuje Creator Ads Revenue Sharing. Z toho je jasné, že Twitter sdílí finanční prostředky z reklam.
První je ale nutné dodat, že abyste se zapojili do tohoto programu, musíte mít minimálně 10 000 sledujících a 5 milionů impresí za poslední tři měsíce. Nikde ale není uvedeno, kolik procent dostanete, případně o jak velké finanční prostředky je zde řeč. Twitter si na výši odměn vytvořil vzorec, který počítá s mnoha faktory, jako je třeba dosah, reakce a podobně.
Pro získání odměny je následně nutné mít účet v platební službě Stripe. Celkově jde spíše o pilotní projekt, který se bude s velkou pravděpodobností měnit a upravovat. Rozhodně se ale jedná o krok dobrým směrem, byť se nemusí vyplatit. Twitter musí být opatrný, aby nevznikly účty soustřeďující se jen na získávání reakcí a největšího dosahu.
Zdroj: neowin.net
Domů » Články »
MiniPodcast o ničem
Threads nakonec zřejmě získá jednu funkci, kterou neměl mít
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře