Twitter Blue: Méně reklam a větší priorita pro placené uživatele

Twitter Blue: Méně reklam a větší priorita pro placené uživatele
2023-04-07T18:00:13+02:00
• 7. 4. 2023

Zdroj: Techcrunch

Twitter přidal nové funkce pro uživatele s placenou službou Twitter Blue, včetně zobrazení méně reklam ve srovnání s neplacenými uživateli a zvýšení viditelnosti ve vyhledávání. Funkce méně reklam bude aplikovatelná pouze poté, co bude profil předplatitele zkontrolován a získá ověřovací značku. Twitter také upravil prioritní zobrazení pro uživatele s předplatným Twitter Blue v odpovědích a konverzacích. Twitter Blue zatím nemá mnoho předplatitelů, ale s novými funkcemi se situace může zlepšit.

Twitter přináší nové funkce pro uživatele s placenou službou Twitter Blue, mezi nimiž je například zobrazení poloviny reklam v jejich časové ose ve srovnání s neplacenými uživateli, a zvýšení viditelnosti ve vyhledávání.

Elon Musk již dlouho sliboval, že uživatelé s předplatným Twitter Blue uvidí méně sponzorovaných tweetů. Nyní společnost konečně implementovala tuto funkci, která bude aplikovatelná na časové osy „Sledování“ a „Pro vás“.

Twitter Blue: katastrofální prezentace v číslech

„Jak posouváte nahoru, uvidíte přibližně dvojnásobný počet organických nebo nepodporovaných tweetů umístěných mezi podporovanými tweetů nebo reklamami. Může se stát, že mezi podporovanými tweetů bude více nebo méně nepodporovaných tweetů,“ vysvětluje Twitter popis funkce.

Sociální síť specifikovala, že tato funkce se nevztahuje na reklamy zobrazené na profilu nebo v odpovědích, podporované účty a trendy a podporované akce na stránce Prozkoumat. Twitter také uvedl, že funkce polovičních reklam bude aplikovatelná pouze poté, co byl profil předplatitele zkontrolován a získal ověřovací značku.

Twitter Blue

Zdroj: Phonearena

Zatímco Twitter tvrdí, že snižuje počet reklam na časových osách placených předplatitelů, je obtížné dokázat, že skutečně vidí méně reklam mimo anekdotických zkušeností. V loňském roce Musk také uvedl, že Twitter zvažuje zavedení dražšího placeného tarifu bez reklam.

Kromě funkce související s reklamami společnost také upravila benefit prioritního zobrazení pro uživatele s předplatným Twitter Blue. Dříve společnost uvedla, že placení uživatelé budou mít prioritu v odpovědích. Nyní funkce říká „Prioritní pořadí v konverzacích a vyhledávání“. Stránka podpory pro předplatné Blue uvádí, že pokud placený uživatel interaguje s tweetem, získá „malé zvýšení svého pořadí“.

Minulý měsíc Musk oznámil, že od 15. dubna bude algoritmická časová osa Twitteru zobrazovat pouze příspěvky ověřených účtů a lidí, které sledujete.

Vzhledem k tomu, že Twitter Blue je k dispozici po celém světě, data ukazují, že se společnosti příliš nedaří přilákat mnoho placených uživatelů. Analytická společnost Sensor Tower uvádí, že Twitter vydělal na mobilních nákupech jen 11 mil. dolarů do konce března 2023. Podle dat společnosti Similarweb se na Twitter Blue přihlásilo méně než 1 % měsíčních uživatelů této sociální sítě, přestože se v březnu přihlásilo 116 000 nových předplatitelů.

Situace Twitteru tedy není nejlepší, ale s novými funkcemi pro Blue předplatitele se může situace zlepšit. Uvidíme, jak tyto novinky přijmou uživatelé a zda je to pro Twitter výhodné.

Zdroj: techcrunch.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Passionate Senior Editor at Dotekomanie.cz, where tech meets storytelling. Seasoned Sales Director, weaving technology into every success story, and relishing every moment of it!

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat