Zdroj: Dotekománie
Domů » Články »
Youtube je zejména poháněn reklamou a také placenými účty. Samotní tvůrci ale hledají i další způsoby, jak vydělávat na svém obsahu. Někteří spolupracují s jinými společnostmi, které jim platí za propagaci produktů. Pak je zde ale část tvůrců, kteří mají vlastní produkty a snaží se je prodat i skrze svůj Youtube kanál. Nyní dostávají lepší možnost přímé propagace.
Shopify a Youtube
Youtube již teď nabízí několik způsobů, jak začlenit možnost propagace produktů do videí nebo jako součást obsahu. Většinou se ale jednalo o napojení na propagační systémy, ale nyní přichází integrace se službou Shopify. Ta je asi největší svého druhu, co se týče možnosti prodeje. Soustřeďuje se zejména na menší obchodníky, tvůrce nebo výrobce, ale najdou se zde i větší značky.
Nově někteří tvůrci mohou propojit svůj účet na Shopify, a tedy i své produkty se svým Youtube kanálem. Následně se pak mohou zobrazovat odkazy na nákup jednotlivých položek přímo v jejich obchodě. Nemusí tak využívat alternativní služby, které si berou další poplatky, případně nechávat jen jednoduché odkazy v popiscích pod videi.
Vzhledem k integraci a spolupráci se Shopify odhadujeme, že Youtube bude pokračovat v podobných propojení. Možná se dočkáme integrace alternativní služby Prestashop a jiných. Tvůrci si tak budou moci řešit vše po svém a poměrně jednoduše. Samotní diváci navíc tak dostanou možnost si koupit přímo produkty od svých oblíbených tvůrců.
Zdroje: blog.youtube, 9to5google.com
Domů » Články »
Twitteru unikla data 5,4 milionů uživatelů
Facebook přidává chronologické zobrazení obsahu
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře