Zdroj: Dotekomanie.cz
Domů » Články »
Už před mnoha lety se snad většina sociální sítích rozhodla pro zobrazování obsahu dle algoritmů. Cílem je dostat k uživateli obsah dle zájmů nebo i takový, který by ho mohl nejvíce zajímat. Bohužel se takto nezobrazuje vše. Například příspěvky stránek se zobrazují sotva 5 % fanoušků. V poslední době jde ale také sledovat trend návratu chronologického zobrazení obsahu. Nyní se přidává i Facebook.
Home a Feed
Vývojáři si vždy pohrávají s nejrůznějšími úpravami aplikace, což jde vidět v nejrůznějších částech, ale také v samotném seznamu sekcí. Například nyní ve své aplikaci mám k dispozici záložky Domov, Watch, Marketplace, Hry a notifikace. Během těchto dvou týdnů dojde na změnu, respektive se objeví nová sekce nazvaná Feed.
Její hlavní předností je zobrazení obsahu dle času, tedy příspěvky se budou zobrazovat chronologicky podle toho, jak byly zveřejněny. Pěkně od nejnovějšího po nejstarší. Kromě toho lze zobrazit obsah i od určité skupiny lidí, tedy od oblíbených či přátel. Pak jsou zde záložky pro skupiny a stránky.
Zdroj: Meta
Záložka Home bude v tomto případě zachována, ale bude nativně zobrazovat obsah, který by vás mohl zajímat a samozřejmě také reklamy. Je celkem jasné, že nelze aplikaci nastavit, aby se vždy na prvním místě zobrazovala záložka Feed, ale na druhou stranu je zde aspoň návrat původní funkce, po které mnozí toužili. Novinka se již nyní může uživatelům zobrazit, ale globální rozšíření je plánováno na příští týden. Novinka dorazí do aplikací pro Android a iOS.
Zdroje: gsmarena.com, about.fb.com
Domů » Články »
Youtube nově spolupracuje se službou Shopify
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře