Zdroj: Dotekomanie.cz
Domů » Články »
Platforma Wear OS od Googlu pro chytré hodinky by si zasloužila více pozornosti a hlavně optimalizaci. Sice jsme se dočkali za ty roky několika zásadních změn, i tak může být tento systém postavený na Androidu někdy pomalý, zejména na starším hardwaru. Ačkoliv je aktuální verze postavena na Androidu 9, tak stále dostává nejrůznější drobné aktualizace. Nyní jsme se dočkali širší podpory hardwarově akcelerované grafiky.
Wear OS a GPU
Aplikace pro tuto platformu mohou používat hardwarově akcelerovanou grafiku již pěkně dlouho, ale netýkalo se to samotných ciferníků. To mnohdy vede k větší spotřebě energie a také pomalejších reakcích, hlavně když jsou obsaženy náročnější animace.
Google aktualizoval Wearable Support Library na verzi 2.7, kde přibyla možnost využívat hardwarovou akceleraci pro samotné ciferníky. Díky tomu přejde značná práce na GPU v hodinkách, takže ve výsledku by mělo dojít k úspoře energie. Na druhou stranu mohou být samotné ciferníky obohaceny o náročnější animace a mohou být plynulejší.
Google varuje vývojáře, aby to nepřeháněli, jelikož náročnější ciferníky mohou být daleko větší dopad na spotřebu energie. Otázkou je, jak rychle se dočkáme ciferníků s podporou hardwarové akcelerace. Je zde totiž nutnost úpravy a aktualizace těchto aplikací. Vzhledem k tomu, že hodně ciferníků dodávají samotní výrobci, tak se nejvíce bude čekat na ně, jak se postaví k novince.
Zdroj: 9to5google.com
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Domů » Články »
Komentáře