reklama

Gmail získává funkci z mrtvého Inboxu

Gmail získává funkci z mrtvého Inboxu
2020-04-29T23:08:13+02:00
• 30. 4. 2020

Zdroj: Dotekomanie.cz

2

Google svého času měl dva klienty pro e-mailovou službu. Dnes existuje jen původní Gmail, ale mnozí ještě vzpomínají na Inbox by Gmail, který přinesl trochu jiné pojetí klienta, více zaměřeného na efektivitu. Součástí bylo mnoho funkcí, které nakonec zamířily do Gmailu, ale ne všechny. Nyní se ukazuje, že Gmail získává další novinku z původního Inboxu.

Informativní karty

V původní aplikaci Inbox se nabízely speciální karty, které obsahovaly nejzákladnější informace z e-mailu. V podstatě se jednalo o souhrn toho, co software dokázal vytáhnout ze zprávy. Díky těmto kartám byla také rychlejší orientace v přísunu informací.

Web 9to5google zaznamenal, že informativní karty míří do aplikací Gmail pro Android a iOS. Nemají takovou grafickou podobu jako v Inboxu. Jsou umístěny hned pod předmětem e-mailu, přičemž je nutné je rozbalit pro kompletní přehled toho, co bylo vytěženo z e-mailu. Novinka nebude fungovat na každou zprávu, ale letenky, jízdenky nebo nákupy asi nebudou problém.

gmail summary card 2 309x652x gmail summary card 1 309x652x gmail summary card 6 1 370x650x

Zdroj: 9to5google.com

Na redakčních zařízeních jsme novinku zatím nezaznamenali. Google zřejmě uvolní novou funkci postupně mezi uživateli. Pakliže ji máte na svém zařízení, dejte nám vědět v komentářích.

logo-app Gmail Google Inc. Zdarma ANDROID logo-app Gmail - Email by Google Developer Zdarma iOS

Zdroj: 9to5google.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Roman Kelíšek

30. 4. 2020, 9:38

Taky mi to funguje, ukazuje mi to třeba souhrn z e-shopu (kolik položek objednáno, od koho, celková cena, detail položek a přímý odkaz na objednávku do e-shopu).

Tomas Dorda

VIP 30. 4. 2020, 8:49
Android aplikace

U mě to funguje

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim