Domů » Články »
Pokud vás zajímá dění na internetu, jak funguje online marketing a vše, co se týče provozování úspěšného e-shopu, mohla by vás zajímat konference E-commerce day, která se koná 21. září v Impact hubu, Brno.
Můžete se těšit na špičkové odborníky z mnoha oblastí se zaměřením na e-commerce, kteří si pro vás připravili spoustu hodnotných informací. Bude se probírat mnoho zajímavých témat, která jsou klíčová pro založení a provozování úspěšného e-shopu. Akci organizuje nezisková GUG.cz (Google user Group) a díky mnoha partnerům a organizátorům je tato konference pro účastníky zdarma.
Stačí se jen registrovat na webu akce E-commerce day 2019 zde: www.ecommerceday.cz.
Program nabitý nejnovějšími trendy a zajímavostmi
V hlavním sále OpenSpace se můžete těšit např. na přednášku od autora úspěšného programu E-shopRestart Daniela Višnáka o tom, jak se v dnešní době s e-shopem odlišit. O tom, jaké mohou při založení, provozu a prodeji e-shopu nastat právní problémy a jak jim předejít, nám povypráví zástupkyně advokátní kanceláře NextLegal.
Od marketingového ředitele firmy Shoptet se pak v rámci programu dozvíte o tom, jak přistupovat k budování značky e-shopu, do tajemství cenotvorby nás zas zasvětí Michal Kubíček. Čeká nás také přednáška od zakladatele e-shopu Ketomix Davida Herolda o tom, jak v e-shopu na výkonnostní marketing a spousty dalších skvělých vystoupení.
Kromě opravdu nabitého programu přednášek v hlavním sále OpenSpace si můžete užít 2 řady doplňkových workshopů – ty se konají v zasedacích místnostech a jsou určeny pro menší skupinky 10-15 lidí.
Workshopy pro vás připravili profesionálové z mnoha oblastí. Těšit se můžete na workshop o popiscích produktů v e-shopu od coppywriterky Ľubomíry Honíškové nebo na workshop o tom, jak na profesionálnější bannery s grafikem a webdesignerem Ľubomírem Takáčem. Marketér Jaroslav Jakubů vám pak na svém workshopu odhalí, jak optimalizovat PPC reklamy u e-shopu. A to ani zdaleka není všechno.
Program je opravdu nabitý cennými informacemi a celý si jej můžete prohlédnout na webových stránkách konference.
Zjistěte s námi o provozu e-shopu více. Nezapomínejte také že v dnešní době je v rámci kvalitních služeb klíčová i optimalizace e-shopů pro mobilní telefony. Každým rokem stoupá počet lidí využívajících k přístupu na internet mobilní zařízení – smartfony nebo tablety. Jen podle posledního průzkumu Českého statistického úřadu počet lidí využívající internet na svých mobilních zařízeních vzrostl od roku 2014 téměř dvojnásobně a pouze pětina těchto vlastníků internet nenavštěvuje.
Je až neuvěřitelné, jak tyto malá zařízení postupně válcují počítače, tablety apod. Důkazem toho je i zjištění, že 50 % všech nákupů na internetu je uskutečněno právě přes mobilní zařízení. Pro e-shopy je tedy nesmírně důležité dbát na to, aby jejich stránky byly na telefony již od počátku své existence připravené. Dnešní uživatelé internetu jsou velmi netrpěliví a názor na vaši internetovou stránku si udělají v několika sekundách.
Domů » Články »
HTC přestalo prodávat mobily ve Velké Británii
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře