Domů » Články »
Vypadá to, že se legendární výrobce Fitbit konečně po několika letech dostává do pořádného boje mezi chytrými hodinkami. Do tuhého boje jde ale jen přeci o něco později. Na druhou stranu by to nemělo ničemu vadit, neboť Fitbit kráčí správnou cestou.
Jeho produkt Fitbit Versa si v průběhu dvou měsíců pořídilo více než 1 milion zákazníků, přičemž číslo stále roste. Je třeba poznamenat, že společnost lehce zariskovala, neboť se rozhodla vyvinout vlastní operační systém. Ovšem prokázalo se, že se jedná o velmi jednoduchý a výkonný systém, který si oblíbila hned celá řada uživatelů.
Fitbit má funkci, kterou bude chtít každý
Největší problém Fitbitu je bezesporu marketing. Konkurovat v marketingu Applu a Samsungu není nic jednoduchého, proto musí Fitbitu pomoci vedlejší partner, který by jeho produkt o něco více zpopularizoval. A to se právě nyní stalo.
Společnost Snapchat se rozhodla podpořit Fitbit Versa a jeho operační systém. Díky tomu mohou uživatelé nově využívat tzv. Bitmoji, což jsou „osobní emoji“. Velmi jednoduše řečeno jde o podobné emoji, jako nabízí Apple (Animoji). Pokud vlastníte Fitbit Versa, můžete nově nastavený ciferník vybavit svým Bitmoji. Navíc si můžete určit, zda bude vaše postavička mávat, tančit a podobně. Velice zajímavá novinka, kterou by jistě ocenili i majitelé Apple Watch či Galaxy Watch.
Zdroj: phonearena.com
Domů » Články »
Komentáře