reklama

Facebook zavádí nový design pro webové Příběhy

Facebook zavádí nový design pro webové Příběhy
2019-03-31T15:07:39+02:00
• 31. 3. 2019

Sociální sítě mívají společné funkce a v poslední době se napříč objevila jedna v podobě Stories, tedy příběhů, které bývají dočasné a nezpřístupňují se po uplynutí 24 hodin. Takovou funkci například najdeme u Youtube, ale není ještě dostupná všem uživatelům. Facebook nejenže nabízí příběhy u Instagramu, ale jsou k dispozici i u Messengeru. Do této chvíle jste je mohli sledovat i přes webové rozhraní, ale design byl spíše sparťanský, tedy až do této chvíle.

Facebook Stories v novém

Nové webové rozhraní se začalo objevovat tento týden a je velmi pravděpodobné, že jej máte již nyní k dispozici. Do jisté míry se dá říci, že nabízí lepší vzhled než webová verze Instagramu. V první řadě příběhy na Facebooku jsou otevírány na zcela nové stránce a nejsou jen doplňkem, který překryje aktuální obsah, na který se díváte.

Jak je vidět, levá strana poskytuje seznam všech dostupných příspěvků. Pod samotným obrázkem je pak jednoduchá možnost reakce textem nebo emoji. Šipky u příspěvku nabízí pohyb mezi nimi, přičemž se mění jejich orientace, což naznačuje, jestli se přesunete na další od stejného uživatele, nebo přejdete k dalšímu člověku. Nabízí se také tlačítko pro pozastavení nebo vypnutí zvuku. V případě vlastních příběhů je rozhraní velmi podobné.

Jak je vidět, přibyla pravá strana, kde je jednoduchá statistika a také možnost přidat další příspěvek. Pod samotným obrázkem je také možnost přidání dalšího obsahu.

Zdroj: zive.cz

reklama
reklama
reklama
Samsung Galaxy Note10

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim