Domů » Články »
Společnost Xiaomi patří v současnosti mezi největší hráče na současném trhu. Mobily této značky se staly populární zejména díky poměru ceny a výkonu. Ostatně Xiaomi má na svých smartphonech a jiných zařízeních maximálně 5% marži, čímž se vůbec netají. Poměrně nedávno jsme se dočkali nových subznaček v podobě BlackShark a Pocophone. Nyní zde máme další oznámení, respektive porcování portfolia.
Redmi jako nová značka
Xiaomi představilo první smartphone řady Redmi v roce 2013 a od té doby jsme se dočkali celé plejády smartphonů. Redmi mobily patří zpravidla do nižší a střední třídy, přičemž do vyšší třídy spadají modely Mi. Nyní došlo na oznámení, že řada Redmi se tak trochu osamostatňuje, respektive se Redmi stává značkou jako takovou. Můžeme ji tedy přirovnat například k mobilům Nubia od ZTE nebo Honor od Huawei.
Více informací poskytne Xiaomi 10. ledna na tiskové konferenci, kde bychom se měli dočkat i představení mobilního telefonu s 48MPx foťákem. Na to také láká i obrázek, zveřejněný s oznámením na oficiálních stránkách výrobce.
Nyní můžeme jen hádat, co Xiaomi vedlo k tomuto rozhodnutí. Možná přímo pod značkou Xiaomi najdeme jen zařízení zapadající do vyšších řad. Skoro by se dalo říci, že Xiaomi nechce, aby se spojovalo zejména s levnějšími mobily. Nicméně si musíme počkat na další informace do příštího týdne.
Zdroj: androidauthority.com
Domů » Články »
Samsung Galaxy M10 přibližuje úřad FCC
Spuštěn autentifikační program pro USB Type-C
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Martin Jeřábek
3. 1. 2019, 14:29Redmi, Realmi to se bude některým plést.
david_13
3. 1. 2019, 10:42Ti uz opravdu nevi co roupama. Nejprv Poco a ted i Redmi? Kdyby se radsi poradne zamerili na nataceni videi u svych mobilu, tak udelaji mnohem lip…