reklama

Youtube Stories je dostupnější, potřebujete jen 10 000 odběratelů aktualizováno

Youtube Stories je dostupnější, potřebujete jen 10 000 odběratelů [aktualizováno]
2018-11-29T18:15:08+00:00
• 29. 11. 2018
Thumbnail2

Aktualizováno 29. 11.

Takřka před čtyřmi měsíci Youtube zpřístupnil novinku Storie pro Youtubery, která nabízí stejné možnosti jako na jakékoliv jiné platformě s obdobnou funkcí. Bohužel byla omezena jen na ty uživatele, kteří měli více odběratelů. Web TechCrunch uvádí, že jste potřebovali aspoň 70 000. Youtube nyní tuto hranici snížil na minimálně 10 000 uživatelů.

Sice se může zdát, že se jedná o malý posun, ale ve své podstatě je to způsob testování a zavádění funkcí na platformě Youtube. Brzy se dočkáme snížení na 1000 odběratelů a pak by mohl Youtube zcela zrušit jakékoliv omezení. To by mohlo také znamenat, že se objeví větší počet uživatelů, kteří se pokusí o své štěstí na Youtube. Ne všichni totiž mají prostředky pro natáčení kvalitních videí, ale krátké „příběhy“ nepotřebují takové zázemí jako běžná videa.

Původní článek 2. 8.

Sociální sítě prochází vývoj a možná jste si všimli, že v současnosti vše směřuje spíše ke sdílení videí, fotografií a také krátkých příběhů. Právě příběhy („stories“) odstartovala služba Snapchat, následně jsme se dočkali stejné funkce u Instagramu. Dnes touto možností disponuje dost služeb a nyní se mezi ně přidává i největší internetová video služba na světě. V tuto chvíli dochází k testování Youtube Stories.

Youtube Community opouští testování a míří mezi tvůrce

Youtube Stories

Nikdo by nečekal, že bychom se dočkali sdílení příběhů právě v této službě, ale do jisté míry se jedná o logický krok. Na Youtube můžete sdílet videa, provádět živé přenosy a nově je k dispozici sdílení příspěvků. Vše se zaměřuje na budování komunity. V tomto ohledu se velmi hodí i příběhy, které mohou nalákat na další video.

Pokud byste čekali nějakou speciální funkcionalitu, nebo že by Youtube šel svou vlastní cestou, tak vás zklameme. V podstatě došlo k okopírování nejen funkcionality z Instagramu, ale i samotné prostředí velmi podobné. Chybí jen nálepky a další widgety. Youtube Stories poskytují jen možnost vložení textu, kde je několik nastavení. Zatím to vypadá, že nejsou k dispozici ani filtry.

Pokud byste novinku chtěli vyzkoušet a nemáte ji už nyní k dispozici pod svým uživatelským profilem v aplikaci Youtube, tak zde není možnost, jak provést aktivaci. Youtube novinku testuje v režimu A/B a k aktivaci dochází ze strany serverů. Dá se předpokládat, že při spuštění bude stanoveno několik podmínek. Například bude požadováno určité množství odběratelů nebo nějaká aktivita spojená s videi.

Musíme si počkat, jak dopadne testování a jestli dojde k rozšíření. Ačkoliv můžeme Youtube nařknout z kopírování, tak právě tato funkce dává celkem smysl pro budování komunity v rámci této služby. Snad se Youtube nějak odliší, až novinku vypustí do světa. Zatím nenabízí nic navíc, spíš naopak, možnosti jsou celkem omezené.

Zdroje: androidpolice.com, techcrunch.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Fufovi hry_cz

30. 11. 2018, 12:16

co třeba udělat od 0 odběru já bych byl moc rad a10 000 to je name moc

Přemysl Vaculík

30. 11. 2018, 12:22

Jak píši v článku, Youtube to bude snižovat.

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit