reklama

Instagram testuje nové hashtagy a omezené příspěvky

Instagram testuje nové hashtagy a omezené příspěvky
2018-09-22T09:04:54+00:00
• 22. 9. 2018
Thumbnail

Kdykoli narazíte na „post“ v aplikaci Instagram, čas od času se vám může zdát, že příspěvek vypadá tak trochu neuspořádaně. Uživatelé totiž používají celou řadu hashtagů, díky kterým se jejich příspěvek dostane co nejširšímu publiku. Bohužel ale příspěvky pak vypadají neuspořádaně a tak trochu i nevkusně. 

Na tento problém se nyní rozhodla zaměřit věděcká pracovnice Jane Manchun Wongová. Ta mimo jiné zjistila, že společnost Instagram již nějakou dobu testuje zcela novou možnost pro skrytí hashtagů. 

Instagram mění pravidla hry

Ve své podstatě jde o to, že doposud museli uživatelé hashtagy zadávat ručně. Ovšem podle Jane Manchun Wongové Instagram testuje zcela novou volbu, pomocí které by si uživatel vybíral hashtagy ze speciálního seznamu, jenž by následné hashtagy v příspěvku skryl. 

Pravděpodobně tyto skryté hashtagy budou i nadále fungovat jako ty současné – pomohou uživatelům objevovat nové příspěvky, ale nově vyčistí popisky k jednotlivým příspěvkům. Instagram mimo jiné testuje také algoritmus, kterým by se omezil dosah daných příspěvků. To ale není vše.

Instagram se údajně inspiroval od Facebooku a připravuje omezení příspěvků. V tomto případě jde ale o velmi užitečnou novinku, neboť jednotlivé příspěvky by mohly být určeny pouze některým regionům (viz například YouTube videa). Díky tomu by pak velké firmy mohly lépe cílit svou reklamu. 

Zdroj: ubergizmo.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit