reklama

Google zjednodušil své řešení pro propagaci produktů

Google zjednodušil své řešení pro propagaci produktů
2018-07-04T17:22:09+02:00
• 4. 7. 2018

AdWords od Googlu existují již téměř 18 let. Za tu dobu došlo k obrovské změně toho, jak dochází k propojení online světa a podnikání jako takovým. Velmi do toho promlouvají samozřejmě mobilní technologie. Vzhledem k tomu, jak rychle se celá oblast mění, Google se rozhodl ke zjednodušení své celé platformy pro propagaci produktů.

Google Ads

Google AdWords již oficiálně nalezneme pod novým názvem Google Ads. Platforma Google Ads představuje celou řadu možností, pomocí kterých mohou obchodníci využívat Google nástroje k propagaci svých produktů. Kromě toho společnost myslela i na malé firmy, kterým usnadní vstup do světa online reklamy.

Dále dochází ke spojení DoubleClick produktů a Google Analytics 360 pod novou platformu nazvanou jako Google Marketing Platform. Díky tomu obchodníkům bude umožněno snadnější plánování, nakupování, měření a optimalizování digitálních médií a zkušeností zákazníků na jednom místě.

A v poslední řadě Google myslel i na způsob, jakým se vydavatelé obsahu snaží zpeněžit svůj obsah. V tomto případě došlo ke spojení DoubleClick for Publishers a Doubliclick Ad Exchange pod balíček nesoucí název Google Ad Manager. Cílem této platformy je, aby vydavatelé mohli vydělávat více peněz mnohem efektivněji.

Google si tak od těchto změn slibuje, že ještě více zesílí svou pozici v oblasti digitální propagace produktů. Zájemci se budou moci dozvědět více informací již 10. července, kdy se koná konference Google Marketing Live.

Zdroj: blog.google

reklama
reklama

Jiří Smrž

Fanoušek operačního systému Android, ale se zkušenostmi i s iOS a Windows Phone. Ve volném čase se rád věnuje sportům a sledování filmů nebo seriálů.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit