Domů » Články »
SoundHound je společností, s jejíž aplikacemi jste dost možná již někdy přišli do styku. Stejnojmenná aplikace je kvalitním rozpoznávačem hudby. Pouze stačí nechat chvilku přístroj poslouchat neznámou skladbu a aplikace vám dohledá interpreta a název skladby. Kromě toho se společnost zaměřuje na nástroje a technologie rozpoznávající zvuk. A SoundHound se chystá vkročit výrazně do další oblasti – plánuje vytvořit vlastního hlasového asistenta založeného na platformě Houndify.
Společnost získává finanční prostředky ve výši 100 milionů dolarů a chce výrazněji zatopit konkurenčním asistentům od Amazonu nebo Googlu. Společnost chce využít obrovského množství dat, které po několik let sbírala právě u svých aplikací. Zároveň se SoundHound snaží zpřístupnit své technologie vývojářům skrze platformu Houndify.
Keyvan Mohajer, generální ředitel SoundHound, ve svém vyjádření zmínil, že jeho společnost jde zcela jinou cestou než například Amazon. Zatímco Amazon investuje peníze do menších společností a snaží se je přimět, aby použili platformu Alexa, SoundHound chce jít cestou zcela opačnou. Společnost si je vědoma své pozice, a tak obrovskou částku k dispozici neměla.
Proto se Soundhound rozhodl cílit na velké společnosti, kterým chce dokázat, že Houndify je mnohem lepší volbou než zmiňované asistenty od Googlu nebo Amazonu. Mohajer podotýká, že Houndify je na trhu mnohem déle než zmiňované konkurenční produkty. Dokonce tvrdí, že Amazon a Google řešení od SoundHound kopírují.
Podařilo se oslovit velké společnosti
A Houndify skutečně dokázalo oslovit velké společnosti. Mezi strategické investory již patří společnosti. jako je Tencent Holdings Limited, Nvidia, Samsung, HTC, Daimler AG, Hyundai Motor Company a další. SoundHound by rád uspěl na trhu, kde se konkurenčním americkým platformám zatím zcela prorazit nepodařilo, tedy do Číny.
Mohajer označuje Čínu za velmi důležitý trh, a zároveň oceňuje snahu strategických partnerů, kteří jeho společnosti se vstupem na čínský trh výrazně pomohli.
Nový hlasový asistent od SoundHound bude možné mnohem snáze upravovat pro konkrétní organizace. Sází například na to, že automobilky nechtějí, aby hlasové ovládání bylo spuštěno předem definovaným slovním spojením – například „Alexa“ nebo „OK Google“. Houndify má být tedy velmi flexibilní a přizpůsobitelná volba, což by mohlo ještě celou řadu partnerů přilákat.
I přesto, že se společnosti podařilo již celou řadu velkých partnerů přilákat, úspěch stále není zaručen. SoundHound si je vědom toho, že aby byla Houndify úspěšná, musí být globální. To znamená musí podporovat všechny hlavní světové jazyky a světové regiony. A to vyžaduje velké investice i úsilí.
Zda se společnosti na trhu s hlasovými asistenty podaří uspět, je zatím ve hvězdách. Základ a zkušenosti ale SoundHound má rozhodně solidní.
Zdroj: techcrunch.com
Domů » Články »
Češi využívají více mobilní data, počet SMS v roce 2017 klesl
To nej z uplynulého týdne #18 – LG G7 ThinQ, iOS 11.4 beta 3, O2
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

Milan Růžička
7. 5. 2018, 8:38Dokud to nebude umět česky,tak je mi to k ničemu…