reklama

„To se mi nelíbí“ zavítalo na Facebook, do jisté míry

„To se mi nelíbí“ zavítalo na Facebook, do jisté míry
2018-02-09T14:58:22+02:00
• 9. 2. 2018

Sociální sítě se staly běžnou součástí internetového života. Každá z nich má své plusy i mínusy. Na Twitteru by byli uživatelé rádi za možnost editování příspěvků, na Facebooku by uvítali tlačítko „To se mi nelíbí“. Největší sociální síť nyní začíná testovat tuto možnost, ale v trochu jiné podobě, než byste čekali.

Facebook oficiálně začal testovat na vzorku 2,5 % uživatelů v USA možnost hlasovat proti komentáři, který je jen pod příspěvkem nějaké stránky. Nikde jinde zatím nenajdete tuto možnost.

Uživatelé budou moci označit komentář tlačítkem „downvote“. Jakmile dojde ke stisknutí, nabídne se ihned několik možností, které musí uživatel zvolit – útočné, zavádějící, mimo téma. Pokud se nezvolí jedna z těchto možností, není „downvote“ započítán – počítadlo se ale neukazuje.

Po zvolení jedné z možností dojde ke skrytí komentáře pro uživatele, který hlasoval. Zároveň dojde k nahlášení Facebooku, který tak bude moci zasáhnout po vyhodnocení relevance nahlášení. Zástupce sociální sítě prohlásil, že díky této novince chtějí lépe identifikovat zavádějící komentáře nebo falešné zprávy.

Nyní bude záležet, jak dopadne testování. Pakliže vše půjde podle představ Facebooku, je možné očekávat rozšíření. Otázkou je, jak bude Facebook zvládat záplavu takto nahlášených komentářů.

Z vyjádření zástupce Facebooku navíc vyplývá, že se ani neuvažuje o zavedení „To se mi nelíbí“, jelikož by to mohlo mít větší negativní dopady.

Zdroj: 9to5mac.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim