Facebook vrátí možnost vytváření anket

Facebook vrátí možnost vytváření anket
2017-11-08T06:59:47+02:00
• 8. 11. 2017

Twitter se v minulém roce vytáhl se svou funkcí zvanou ankety. Spousta lidí je dnes používá takřka denně. Uživatelé tuto funkci používají především k poznávání ostatních lidí. Dále také jako databázi k vytvoření různých prací zaměřující se na dané téma.

Dokonce i různé PR oddělení používá ankety k zviditelnění svého produktu. Na Facebooku ankety byly, ale pak došlo k jejich odstranění. Proto uživatelé k „hlasování“ začali používat takzvané reakce v podobě smajlíků. To se samozřejmě líbilo stránkám, které tyto nedokonalé ankety vytvářely. Jakmile na některý příspěvek uživatel reagoval pomocí smajlíků, často se příspěvek zobrazil dalším uživatelům – stránky měly větší dosah.

Tomu je do jisté míry nyní konec. Facebook se totiž rozhodl vrátit ankety. Nicméně, ve velmi blízké budoucnosti můžete očekávat, že se ankety budou zobrazovat ve vašem kanále, neboť se největší sociální síť světa rozhodla funkci rozšířit co možná nejrychleji (globálně). Ankety jsou tak k dispozici nejen na iOS, ale také Androidu a samotném webu.

Facebook a vytoření ankety

Chcete-li jej vytvořit, přejděte do aplikace Facebook a klepněte na textové pole „Co se vám honí hlavou“. Následně by se vám měla zobrazit nová ikona pod názvem „Anketa“. Samozřejmě na ni klepněte a poté zadejte svou otázku do takzvaného stavového pole označeného jako „položte otázku“. Velikost otázky je bez počtu omezených znaků, což je oproti Twitteru určitá výhoda. Máte možnost vytvořit pouze dvě odpovědi, z nichž každá je omezena na 25 znaků. Do svého průzkumu navíc můžete přidat i svůj vlastní obrázek, či dokonce GIF.

Facebook podle všeho použil průzkumy ze služby Instagram Stories a Messenger, a to za poslední uplynulý rok. Dokonce se firma rozhodla odkoupit aplikaci pod názvem TBH. „Ovšem i tak se za posledních několik let nedostavila žádná možnost – jak pro lidi, tak pro stránky – pro snadné vyhledávání přátel a fanoušků.“

Zdroj: engadget.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Passionate Senior Editor at Dotekomanie.cz, where tech meets storytelling. Seasoned Sales Director, weaving technology into every success story, and relishing every moment of it!

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat