Domů » Články »
Australská organizace (The Australian Competition and Consumer Commission) podala federální žalobu na Apple. Celá žaloba se týká ohledně oprav a záručních procesech firmy Apple – například neslavná chyba Error 53, která úřadovala především v loňském roce.
V žalobě ACCC vysvětluje, že společnost s logem nakousnutého jablka zcela zbytečně zatopila svým zákazníkům, a to loni v únoru. V této době Apple spustil takzvaný Error 53, ze kterého neměli postižení majitelé vůbec radost. Problém spočíval v tom, že tato chyba se objevila ve chvíli, kdy nedošlo ke správné identifikaci Touch ID nebo displeje. Jestliže jedna z těchto hardwarových součástek byla opravena neoprávněnou třetí stranou, zařízení při provádění bezpečnostní kontroly selhalo. V praxi to znamená, že nebylo možné iOS zařízení používat.
ACCC dále uvádí, že zákazníci mají nárok na speciální druh záruky, a to už při nákupu zboží. Tato záruka se vztahuje na kvalitu zařízení. Australská organizace uvádí, že Apple nemá právo měnit své záruční podmínky. V minulých letech Apple neměl žádný problém s opravami třetích stran, ovšem nyní ano. A to se ACCC pochopitelně nelíbí.
„Popírat spotřebitelská záruční práva jen proto, že zákazník zvolil opravu u třetí strany není podle nás správné. Budoucí potenciální zákazníky navíc tyto kroky mohou od koupi dalšího zařízení značky Apple odradit. Společnost Apple se v tomto případě snažila tlačit dopředu své vlastní opravy, které jsou však oproti třetím stranám několikanásobně dražší.“
Zdroj: 9to5mac.com
Domů » Články »
LIVE: Telefon cizích nápadů, HTC U Ultra [video]
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře