reklama

Spotify získalo startup MightyTV, a to za účelem zlepšit nabídku skladeb

Spotify získalo startup MightyTV, a to za účelem zlepšit nabídku skladeb
2017-03-30T07:14:54+02:00
• 30. 3. 2017
1

Hudební streamovací služba Spotify má stále co zlepšovat. To je pochopitelně poněkud znepokojivá informace pro uživatele této služby. Spousta lidí si totiž stěžuje na nepříliš irelevantní skladby. To by se však v blízké budoucnosti mohlo výrazně zlepšit.

Podle dosavadních informací společnost Spotify odkoupila startup pod názvem MightyTV, který se zabývá především umělou inteligencí a reklamami. Prozatím však není vůbec jasné, jaký vliv tato akvizice bude ve skutečnosti mít pro samotný Spotify. Ovšem zdá se, že by firmě měla pomáhat s reklamami. Brian Adams, což je mimochodem zakladatel tohoto startupu, byl nově jmenován na pozici Spotify VP of Technology. Jeho hlavní pracovní náplní bude starat se o reklamu a marketing.

Hudební službě nejde ani tak o MightyTV, jako spíše o talentované lidi, kteří na startupu pracují. Spotify s největší pravděpodobností odkoupenou firmu zamete pod kobereček, ty nejlepší zaměstnance pak přesune do své hlavní budovy. Prozatím oficiální cena akvizice nebyla dosud zveřejněna.

Pakliže služba skutečně pracuje na zlepšení algoritmu pro lepší nabídku skladeb, mohli bychom se  časem dočkat daleko přesnějšího výběru hudby. V budoucnu by to tedy mohlo vypadat tak, že uživatel klepne na tlačítko přehrávání a ihned se mu spustí skladba podle jeho gusta.

Zdroj: engadget.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Tak nějak nerozumím, proč by mi měla služba diktovat, co mám poslouchat. Jsem svéprávný člověk s vlastním vkusem a dokážu si sám vybrat, co se mi líbí a co budu poslouchat

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim