reklama

Huawei prodal nejvíce v historii své firmy, tržby vzrostly o 42 %

Huawei prodal nejvíce v historii své firmy, tržby vzrostly o 42 %
2017-01-13T07:16:49+02:00
• 13. 1. 2017

Čínský výrobce mobilních telefonů Huawei slaví úspěch. V roce 2015 narostl jeho meziroční zisk o třicet procent. Nárůst za rok 2016 je však ještě vyšší. Nyní je zisk až o čtyřicet dva procent vyšší než v předchozím roce. Značka posiluje celosvětové, ve více než třiceti zemích světa pokrývá svými mobily více než patnáct procent celkového trhu s telefony. O velkém zájmu o telefony této značky svědčí nárůst počtu telefonů, v roce 2016 jich společnost prodala přes 139 milionů kusů, jedná se tedy o meziroční nárůst o 29 procent. Jenom jejich top modelu Huawei P9 se prodalo na 10 milionů kusů.

Huawei se daří nejen doma, ale i v zahraničí

Na domácím čínském trhu pokrývá Huawei dvacet procent, což je značná část, uvážíme-li, že proti němu stojí konkurence jako Oppo, Xioami, Vivo, iPhone, Samsung a další. Velikou popularitu získaly mobilní telefony Huawei i mimo domovské prostředí. V severovýchodní Evropě pokrývají skoro dvacet procent trhu a v západní Evropě kolem dvanácti procent. Západní Evropu v oblíbenosti této značky předběhla i Afrika, Latinská Amerika a Blízký Východ, kde společnost tvoří patnáct procent prodejů na místních trzích.

Huawei boduje i u nás. V naší republice mu patří patnáct procent trhu. Za to vděčí příznivým cenám telefonů s dobrou kvalitou a zajímavými marketingovými strategiemi. Společnost se snaží přinášet inovativní prvky do svých telefonů, proto aktualizovali svoji nástavbu systému EMUI na verzi 5 a přidali umělou inteligenci. Vyvinuli duální fotoaparáty (telefony Huawei P9 a Mate 9) se společností Leica. Také stáli za vznikem inovačního centra, v němž spolupracují na výzkumu a vývoji v oblasti optických systémů, algoritmů zpracování obrazu, virtuální (VR) a rozšířené (AR) reality.

„Navzdory nepříznivým podmínkám v odvětví rostla spotřebitelská divize Huawei nejrychlejším tempem na trhu. Vděčíme za to hlavně našemu prozákaznickému přístupu, který je založen na  vytváření smysluplných inovací. Rovněž se nám dařilo pokračovat v budování prémiovosti značky, posilovat prodejní kanály a vylepšovat oblast péče o zákazníky a servis. V roce 2017 budeme i nadále posilovat dodavatelský řetězec i prodejní kanály. Zvýšené úsilí budeme i nadále věnovat výzkumu a vývoji, službám a oblastem, které nám pomohou ke zdokonalení řízení a k zefektivnění rozhodovacího procesu.  Budeme nadále rozvíjet naši strategii pro mezinárodní trhy a proaktivně budovat kapacity pro budoucí růst,“ uvedl Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG.

huawei 2016

Jen za poslední rok tvořil výsledný zisk společnosti z prodeje telefonů 654 miliard korun českých a celkově již pokrývají jedenáct procent trhu. Celkově jde o nepřetržitý růst od roku 2011. Navíc se umístila na padesátém místě v žebříčku sta nejvýznamnějších světových značek.

Zdroje: ,

reklama
reklama

Karel Čapka

Třiadvacetiletý absolvent žurnalistiky na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Zajímá se o moderní technologie, sociální sítě a má rád focení. Vždy si najde chvilku na čtení a baví ho učit se novým věcem. Zajímají jej dějiny, politika, geografie, Formule 1 a vlastně ode všeho něco.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim