Domů » Články » Ostatní »
Čínský výrobce mobilních telefonů Huawei slaví úspěch. V roce 2015 narostl jeho meziroční zisk o třicet procent. Nárůst za rok 2016 je však ještě vyšší. Nyní je zisk až o čtyřicet dva procent vyšší než v předchozím roce. Značka posiluje celosvětové, ve více než třiceti zemích světa pokrývá svými mobily více než patnáct procent celkového trhu s telefony. O velkém zájmu o telefony této značky svědčí nárůst počtu telefonů, v roce 2016 jich společnost prodala přes 139 milionů kusů, jedná se tedy o meziroční nárůst o 29 procent. Jenom jejich top modelu Huawei P9 se prodalo na 10 milionů kusů.
Huawei se daří nejen doma, ale i v zahraničí
Na domácím čínském trhu pokrývá Huawei dvacet procent, což je značná část, uvážíme-li, že proti němu stojí konkurence jako Oppo, Xioami, Vivo, iPhone, Samsung a další. Velikou popularitu získaly mobilní telefony Huawei i mimo domovské prostředí. V severovýchodní Evropě pokrývají skoro dvacet procent trhu a v západní Evropě kolem dvanácti procent. Západní Evropu v oblíbenosti této značky předběhla i Afrika, Latinská Amerika a Blízký Východ, kde společnost tvoří patnáct procent prodejů na místních trzích.
Huawei boduje i u nás. V naší republice mu patří patnáct procent trhu. Za to vděčí příznivým cenám telefonů s dobrou kvalitou a zajímavými marketingovými strategiemi. Společnost se snaží přinášet inovativní prvky do svých telefonů, proto aktualizovali svoji nástavbu systému EMUI na verzi 5 a přidali umělou inteligenci. Vyvinuli duální fotoaparáty (telefony Huawei P9 a Mate 9) se společností Leica. Také stáli za vznikem inovačního centra, v němž spolupracují na výzkumu a vývoji v oblasti optických systémů, algoritmů zpracování obrazu, virtuální (VR) a rozšířené (AR) reality.
„Navzdory nepříznivým podmínkám v odvětví rostla spotřebitelská divize Huawei nejrychlejším tempem na trhu. Vděčíme za to hlavně našemu prozákaznickému přístupu, který je založen na vytváření smysluplných inovací. Rovněž se nám dařilo pokračovat v budování prémiovosti značky, posilovat prodejní kanály a vylepšovat oblast péče o zákazníky a servis. V roce 2017 budeme i nadále posilovat dodavatelský řetězec i prodejní kanály. Zvýšené úsilí budeme i nadále věnovat výzkumu a vývoji, službám a oblastem, které nám pomohou ke zdokonalení řízení a k zefektivnění rozhodovacího procesu. Budeme nadále rozvíjet naši strategii pro mezinárodní trhy a proaktivně budovat kapacity pro budoucí růst,“ uvedl Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG.
Jen za poslední rok tvořil výsledný zisk společnosti z prodeje telefonů 654 miliard korun českých a celkově již pokrývají jedenáct procent trhu. Celkově jde o nepřetržitý růst od roku 2011. Navíc se umístila na padesátém místě v žebříčku sta nejvýznamnějších světových značek.
Domů » Články » Ostatní »
Nokia ani zdaleka nekončí, 26. února představí další zařízení
CallBlock zaručí diskrétnost, blokuje příchozí hovory + soutěž
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře