reklama

Kiosek Play 4.0 – nový vzhled i personalizace obsahu

Kiosek Play 4.0 – nový vzhled i personalizace obsahu
2016-11-11T17:01:04+02:00
• 11. 11. 2016

Všichni dobře víme, že Google rád experimentuje se vzhledem svých aplikací a novými prvky. V první polovině tohoto roku byla do zásad Material Designu (tzv. Material guidelines) doplněna spodní navigační lišta, kterou můžeme momentálně využít například v aplikacích Google Plus nebo Fotky. Nejen tuto novinku přinesla aktualizace služby Kiosek Play.

Podobně jako například Google Now, i Kiosek Play se ve verzi 4.0 zaměřil zejména na personalizaci obsahu na základě zájmů uživatelů. Všechny doporučené články se objevují na hlavní kartě Pro vás. Aktualizace nově umožňuje zasílat každé ráno upozornění na hlavní události. Tato služba se aktivuje stisknutím zvonku v sekci Přehled a následným přizpůsobením oznámení v samotném nastavení aplikace.

Dotekomanie.cz Kiosek Play Dotekomanie.cz Kiosek Play

(Stará versus nová verze)

Celková změna vzhledu je na první pohled zřejmá. Nejvýraznější novinkou je samozřejmě spodní navigační lišta, jež je rozdělena na sekce Pro vás, Knihovna, Prozkoumat a Přečíst později. Ty byly v předchozí verzi dostupné z vysouvacího menu. Vrchní část obrazovky dále nedisponuje ikonou pro vyhledávání, ale plnohodnotnou vyhledávací lištou. Karty jednotlivých článků nyní obsahují několik ikon pro další správu – sdílení, odstranění článku kvůli nezajímavému obsahu a přesunutí pro pozdější přečtení.

logo-app Google News Google Zdarma ANDROID

Nová verze lze na vlastní nebezpečí stáhnout z portálu APKMirror.

Zdroj: 9to5google.com

reklama
reklama

Marek Pospíšil

Student, jenž odmala tíhne k fotografii, autům a technologiím obecně. Minimalista a all black ninja. #iPhone7

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit