reklama

Google Mapy – rozpoznání míst a velký sběr dat

Google Mapy – rozpoznání míst a velký sběr dat
2016-07-22T06:48:37+02:00
• 22. 7. 2016

Google se poslední dobou velmi soustředí spíše na softwarovou část, alespoň tak můžeme soudit dle velkého množství aktualizací svých služeb a aplikací. Mezi ty největší pak patří Google Mapy, jejichž cílem je nabídnout uživateli všechny možné a především potřebné informace. Ať se bavíme o navigaci, místech nebo informacích o provozu či našem okolí.

Přidání a editace míst

Mezi první změny, s nimiž máme počítat, je kompletní rozšíření možností přidávání a editování míst, a to jak do celého světa, tak i na (skoro) všechny platformy – Android, iOS i webová verze pro PC. Prakticky bude stačit kliknout na místo, jenž chcete editovat, nebo přidat místo o němž Mapy neví, ale ostatní uživatelé by jej mohli hledat.

nexus2cee_google-maps-edit-worldwide-2-1 nexus2cee_google-maps-edit-worldwide-3 nexus2cee_google-maps-edit-worldwide-1

Doplnění informace o firmě či lokaci

Již delší dobu se v Google Mapách zobrazují otázky ohledně míst, jež jste navštívili. Tento proces má zaručit, nebo minimálně usnadnit, získávání „kvalitních“ informací ohledně daných míst. I tento způsobe se má částečně změnit, jelikož karet bylo doslova nepřeberné množství a po pár minutách už mohlo zdlouhavé odpovídání leckterého uživatele unudit a donutit k ukončení aplikace.

Jak můžete vidět na snímcích obrazovky níže, můžete nyní sami zvolit, co odpovíte. Stačí vyplnit dotazník, kde jsou přednastaveny určité informace, a následně vše vyplněné odeslat. Můžete tak sdělit vícero informací najednou a ne jen klikacím způsobem odpovídat pomocí „ano“, „ne“ nebo „možná“. Bohužel se tato funkce má objevit pouze u androidí verze.

nexus2cee_Screenshot_20160613-093252 nexus2cee_Screenshot_20160613-093307

Ověření lokace i firmy

Google sice může poskytnout důležité informace na počkání, nicméně nastává problém při ověření. O čem mluvím? Představte si, že cestujete na místo, o němž vás informovala služba Google Mapy, avšak poté, co na místo dorazíte, zjistíte, že tam není. I tomu se snaží Google zamezit a bude nutné nejdříve ověření pomocí uživatelských reakcí a recenzí.

Nově se tak nové místo zviditelní na Mapách, ovšem až po dostatečné odezvě od ostatních uživatelů. Ať už se jedná pouze o hodnocení hvězdičkami, přidané fotografie nebo i textové recenze. Pro určitá místa bude navíc stačit pouhé odkliknutí a potvrzení, že se firma / společnosti či obchod opravdu na dané lokaci nachází. Tohoto všeho se pak dočkáme na všech podporovaných platformách.

nexus2cee_google-maps-crowdsourced-verification-1 nexus2cee_google-maps-crowdsourced-verification-2

Zdroj: androidpolice.com

reklama
reklama

Student zabývající se tvorbou grafiky, a to jak webových stránek, webových či mobilních aplikací, tak i marketingových produktů. Ve volném čase píše články, testuje nebo recenzuje různá zařízení, která se mu připletou pod ruku. Kontaktní email - pavel.mares@dotekomanie.cz.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim