Domů » Články » Ostatní »
Obchodní značka jakožto nehmotný, ale veledůležitý marketingový nástroj mezi silnou konkurenci, má i v letošním roce svého vítěze. Opět mezi spotřebiteli nezklamaly zavedené firmy, které mají co dočinění s mobilními technologiemi nebo alespoň s elektronickým obsahem do něj. Jestliže v samotném úvodu vynecháme absolutního vítěze, tak ostatní společnosti se víceméně mezi sebou přebíjejí o co nejlepší místo.
Na špičce žebříčku se doslova zabydlel kalifornský Apple, který neustále pracuje na dobrém jménu. Jeho prudký růst nevykazuje žádné známky zpomalování. Společnost Google si vybojovala druhou příčku, přičemž posunul konkurenční Samsung o místo níže. Ze zveřejněného grafu je nejzajímavější to, že společnost Apple má takřka dvojnásobněji hodnotnější značku než jihokorejský výrobce.
Největším skokanem z první linie je čtvrtá společnost Amazon, která díky 24% růstu posunula Microsoft na pátou pozici. Za nimi následují američtí operátoři jakožto Verizon a AT&T. Dále například čínský operátor China Mobile okupuje 9. místo. Závěrem si zaslouží zmínku Mark Zuckerberg, protože od roku 2013 jeho Facebook vyrostl o úctyhodných 500 %, čímž zatím skončil na 18. příčce.
Zdroj: brandfinance.com
Domů » Články » Ostatní »
Apple vydal iOS 9.3 – nové možnosti 3D Touch, režim Night Shift a VoWiFi [první pohled]
Co znamená SE v názvu nového iPhonu a další detaily
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Michal Le
23. 3. 2016, 17:08Podle mě tam počítají jen Google protože Alphabet je nejhodnotnější firmou, jinak by byl v grafu pokles ceny akcií Googlu aby jej Apple sesadil.
Marek Hal
23. 3. 2016, 16:20Počítá se do tohoto grafu “jen” Google nebo celý Alphabet?