reklama

Internetový obchod Gear Best – otázky od čtenářů

Internetový obchod Gear Best – otázky od čtenářů
2015-05-29T06:25:49+02:00
• 29. 5. 2015
19

Zdravíme všechny čtenáře Dotekománie, pro dnešek jsme si pro vás připravili shrnutí a odpovědi na různé otázky, ohledně internetového obchodu Gear Best. Začínají se objevovat otázky typu „Co to vlastně je?“, „Jak si koupím zařízení?“ nebo „Kolik mě to ve skutečnosti bude stát?“. I na tyto i na další otázky se vám dnes pokusíme odpovědět, co nejlépe to půjde.

Otázky

Co je vlastně Gear Best zač? Je to internetový obchod s různými zařízeními, příslušenstvími a dalšími produkty. Hlavní centrála je v Shenzhenu v Číně. Odtud je vše řízeno a hlídáno.

Jak je to se skladišti internetového obchodu Gear Best? Nebojte se, je jich více. Konkrétně jsou umístěny v Shenzhenu, Hongkongu, Velké Británii a Americe (USA). Přičemž jsou produkty uskladněny plošně, tudíž koupené zařízení může přijít odkudkoliv. Je však preferováno nejbližší skladiště, pokud vlastní požadované zařízení.

Platí se nějaké poplatky, doprava a podobně? Nikoliv, cena zařízení je dána a tu zaplatíte obchodu. Doprava je zdarma, tudíž zde si lámat hlavu nemusíte [FREE SHIPPING].

DPH a clo, budu platit, nebo ne? U proclení záleží na tom, zda váš balíček projde, či nikoliv. Každopádně pokud nedostanete informační dopis, ve kterém je řečeno, že celní správa zadržuje váš balíček, nemusíte se bát nadbytečných poplatků. Pokud ovšem vám balíček přijde z Velké Británie, máte štěstí, jelikož v rámci EU již nemusíte platit nadbytečné poplatky. Bohužel u ostatních skladišť musíte počítat s případným doplácením – ostatně jako u každé objednávky produktu mimo hranice EU.

Jak tedy nakoupím produkt v internetovém obchodu Gear Best? Velmi jednoduše. Zaregistrujete se (pokud nechcete využít slevového kupónu, tak nemusíte), zvolíte, jak chcete zařízení dostat (volba dopravy), a zaplatíte, což je ze zákazníkovy strany téměř vše. Mezitím se zaměstnanci Gear Best postarají o zabalení a předání balíčku dopravní společnosti. Poté už stačí počkat pár dní či týden nebo dva, dle toho, jaký druh dopravy jste zvolili. – Z naší zkušenosti můžeme potvrdit, že zařízení (které je aktuálně v soutěži na našem portálu), přišlo nepoškozené do sedmi dnů přes doručovací společnost DHL.

Závěr

Doufáme, že jsme odpověděli na palčivé otázky, které vás zajímají. Pokud máte jakékoli další, stačí je napsat do komentářů pod článek nebo na e-mail (pavel.mares@dotekomanie.cz). Velmi rádi vám na ně odpovíme. Postupně tedy můžeme obohacovat článek o další otázky, které vás trápí.

reklama
reklama
reklama
Samsung Galaxy Note10

Student zabývající se tvorbou grafiky, a to jak webových stránek, webových či mobilních aplikací, tak i marketingových produktů. Ve volném čase píše články, testuje nebo recenzuje různá zařízení, která se mu připletou pod ruku. Kontaktní email - pavel.mares@dotekomanie.cz.

Komentáře

Tereza Gocal

15. 1. 2018, 18:18

Katastrofa, nemoznost nekoho kontaktovat az na automat a kdyz uz tam prijde nekdo s mozkem tak si neproveri co pisi a vysledek je stale stejny. Zadna radna odpoved, lhůta pro doruceni nekolikrat prekrocena nakonec mi napsali ze to ani neposlou a ze můzu platbu zpet ocekavat za 2-4 tydny a pak napsali, ze se to neporadilo odeslat takze znova lhuta 2 tydnu.. des bes

Milan Krejsa

14. 10. 2017, 8:33

Gearbest už více nikdy. Zaplatil jsem dopravu DHL. V pondělí odesláno. Dnes je sobota a zboží stále keží v nějakém meziskladu v HK. Ani se neobtěžují upozornit že zboží odešlou nějakou 4PX. Reakce na emaily absolutně žádná. Otevřel jsem spor na Paypal. DHL jsem platil abych měl zboží do týdne. U žádného eshopu jsem se tímto nesetkal. Takže za mě díky, ale Gearbest už více ne.

Objednal jsem si tel z EU Warehouse u Gearbestu. Zaplatil jsem si za DHL a oni mi poslali telefon pred Hungary post, platil jsem pres paypal. Mam nejaky pravo telefon nejak odmitnout, bez toho abych posilal telefon ode me zpatky az prijde? Protoze mi o tom ani nedali vedet, ze mi zmenili dopravu a nez to prileti pres to Hungary post, tak to bude trvat nejdyl.

Pavel Mareš

25. 12. 2015, 15:19
Android aplikace

Pokud chcete pomoci, prosím, napříště ní na pracovní email a pokusím se to s vámi vyřešit – pavel.mares@dotekomanie.cz. Děkuji.

Richard Gewissler

24. 12. 2015, 12:01

Nakoupil jsem na GearBest, odeslali behem dvou dnu, ale z Belgie to prepravuji uz 3 tydny… BLVS1376360000195127
Snad dorazi hned zacatkem ledna. Jinak se s nekym dohadovat, to me fakt za to priste stat nebude :(

Richard Gewissler

11. 1. 2016, 11:37

Kasna odpoved od supportu:

We have sent the item on 11-26,your delivery will expire on 02-26.
On that date if you haven’t received the package we will consider it lost and resolve it for you.

Objednal a zaplatil jsem si telefon 21.10.2015 a ještě ho nemám. U mě je to zkušenost do budoucna tady nenakupovat.

Vladimír Průcha

16. 11. 2015, 20:41

GearBest jsou bohužel podvodníci. Podívejte se na recenze obchodu na TrustPilot.com – mají pouze jednohvězdičkové recenze jejich nespokojených zákazníků, a pak pětihvězdičkové, které jsou z větší části falešné recenze odeslané přímo GearBestem. A má vlastní zkušenost: Přišla mi od nich jen polovina z objednaných věcí a reklamace těch nedodaných je velmi komplikovaná a zdlouhavá! Raději doporučuji se tomuto obchodu, i druhému z téže rodiny (EverBuying) obloukem vyhnout.

Pavel Mareš

17. 11. 2015, 10:07

Já vám nevím, kupuji od nich občas také nějaké zboží a doporučuji GB i pár přátelům a známý. Ale je pravda, že až na opožděné doručení (o cca 3 dny), jsem zatím nezažil nic špatného.

Vladimír Průcha

17. 11. 2015, 10:54

To buďte rád. Mozná je to tím, ze jim deláte affiliate marketing formou PR článků, takže vám dávají extra péči. Četl jsem celou řadu komentářů, stížností a recenzí zákazníků, kterým nedošlo od GearGestu nebo EverBuying zboží nebo ani nebylo odeslané, přestože mělo být skladem, nebo přišlo po nějaké době nefunkční či poruchové a dávali od toho ruce pryč. Marně jsem čekal o prázdninách na tři objednané balíčky, údajně poslané, stokrát jsem jim psal kde jsou, pořád mi jen radili čekat a čekat a ověřovat adresu a ptát se na poště, pak po dvou měsících jsem od nich konečně dostal nabídku refundace, ale nechtěli nejdřív vrátit peníze, jen připsat kredit do jejich walletu. U první objednávky jsem po více jak dvou měsících dosáhl vrácení peněz na účet (tratil jsem tedy „jen“ na nervech a kurzovém rozdílu), u dalších v menší hodnotě (pár dolarů) jsem souhlasil s vrácením částky do té jejich kreditové peněženky, protože jsem si řekl, že jim dám ještě poslední šanci, takže jsem z této částky objednal a doplatil rozdíl a teď už zase více jak měsíc čekám na dodání těchto položek, stejně jako z EverBuying, kde jsem objednával nyní poprvé, ale evidentně se jedná o klon GearBestu, který si vede úplně stejně, ne-li ještě hůře. Mám zkušenosti s objednáváním z BangGoodu, TinyDealu, DealExtreme a AliExpressu, kde nemám důvod si stěžovat (naopak z BangGoodu bez problémů zboží doručováno během 2 týdnů), ale GB bych nikomu nedoporučil!

Pavel Mareš

17. 11. 2015, 11:23
Android aplikace

Mohu vás ujistit, že mi nevěnují speciální péči. Mám obyčejný účet, jako kdokoliv – mimochodem stejně jako všichni, kterým jsem GB doporučil a nakoupili tam. Samozřejmě mohu říci, že AliExpress doručit známému balík o více než rok později – to asi taky není úplně fajn. S ostatními zkušenosti nemám, jelikož evropské sklady GB jsou nyní opravdu dobré a zboží, které si chci koupit mají. Nakonec bych rád řekl, že jsem měl také problémy u různých čínských obchodů, takže chyba nemusí být jen u prodejce, ale třeba někde mezi úřady, dopravcem atp. Je toho mnohem více, ale nemá cenu tu vypisovat, jak úřady blokují velké množství balíků nebo že se DHL občas sekne.

Vladimír Průcha

4. 12. 2015, 22:10

Holt co zákazník, jiná zkušenost. I to je divné. Uvedu současný případ, kdy silikonové pouzdro na powerbank, uvedené jako „skladem“, jsem objednal 11. října, doručeno bylo 2. prosince. Jestli vám dodací doba 7 týdnů přijde OK, mně ne. V minulosti jsem 3 (!) zásilky neobdržel a nyní už opět více jak měsíc čekám na další (předpokládám mou poslední)- objednáno 31. 10. To samé klon GearBestu EverBuying, kde také marně čekám na dodání zboží objednaného už 21. 10. Co naplat, že má GB a EB pěkné ceny, když zákazník objednané zboží neuvidí, že. Oproti tomu například ten AliExpress pro mě (zatím) funguje skvěle, všech více než 40 objednávek v pořádku a včas dorazilo během 2-5 týdnů a pokud nastal nějaký problém např. s kvalitou zboží, vždy se to bez větších okolků vyřešilo.

Takze pri baliku s velke britanie neplatim ani to povine clo?

Fany VanDaal

21. 9. 2015, 4:03

Velmi všeobecné odpovědi, to nestálo ani za námahu psát. Gearbest není jen „Je to internetový obchod s různými zařízeními, příslušenstvími a dalšími produkty“, asi pisatel čučí jen po telefonech a nevšiml si, že tam lze koupit kde co.

Taky se mohl rozepsat i o tom clu a dph, protože to teď vyznělo, že pokud to neodešle z Anglie, tak se platí vždy clo a dph. Blbost, jsou na to zákonem dané limity, od jaké částky se co platí.

Holt autorovi článku se nechtělo vypisovat a tak sepsal naprosto zbytečný, nicneříkající článek, jehož obsah se dá použít na všechny zahraniční obchody. Tedy nuda.

Pavel Mareš

21. 9. 2015, 4:06
Android aplikace

Děkuji.

Bude mi fungovat mobilnì telefon když si ho pošlu přes gearbeast?

Karel Reznicek

8. 6. 2015, 11:48

Objednal jsem si Xiaomi powerbank z jednoho čínského eshopu za cenu 700.- obchod odesílal přes Holandskou poštu (na zásilce bylo, že se to odesílalo z Nizozemska) , přesto byl balíček zdržen s doplatkem 380.-… Takže i když to bylo z EU stejně jsem platil

Radim Kopřiva

29. 5. 2015, 8:34

Dobrý článek ale myslím si že pro nás čechy je koupě nevýhodou až na ty jejich dobré ceny,když telefon nedojde s Velké Británie je hodně malá pravděpodobnost že nezaplatíte dph a nad vyší částku i clo na mobilní telefony si dává celní spáva velký pozor tím pádem cena letí vzhůru a ještě když je člověk mimo Prahu musí zaplatit celní řízení české poště nebo DHL při poškození zboží v záruce která je určitě jen 1 rok další nevýhoda bych to nechtěl teda reklamovat někde zpět v zahraničí se domlouvat s anglicky mluvícím čínanem :) dají se tam koupit hezké kousky ale pořád to podle mého názoru to moc výhodné není.

Pavel Mareš

29. 5. 2015, 12:37

To je otázka, platit či neplatit clo. Zastavit váš baliček nemusí, respektive není to samozřejmé. Na webu Gear Best byste se měl dočíst, zda je dané zařízení dostupné v jakém skladišti. A po tom, co jsem viděl telefony u nás a za jakou cenu jsou … musím uznat, že je to výhodnější. Už jsem i uvažoval o koupi, ale chybí ten zásadní prvek :)

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim